بیوگرافی بازیگر خوش چهره و چشم رنگی سینما ایران ، امیرحسین فتحی + عکس ها

بیوگرافی امیرحسین فتحی پسر حسن فتحی کارگردان معروف سینمای ایران را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بازیگر خوش چهره و چشم رنگی سینما ایران ، امیرحسین فتحی + عکس ها

بیوگرافی

امیرحسین فتحی بازیگر نقش سیاوش در جیران در تاریخ 10 مهر سال 1372 در تهران متولد شد؛ اصالت پدر امیرحسین فتحی به شهر خوانسار اصفهان برمی‌گردد و به نحوی می‌توان او را یکی از بازیگران اصفهانی سینما و تلویزیون دانست. امیرحسین عضو خانواده 4 نفره‌ای است که اعظم بروجردی، مادر امیرحسین فتحی نویسنده و پدرش حسن فتحی کارگردان معروف سینما و تلویزیون است که فیلم سینمایی مست عشق جزو جدیدترین کارهای او محسوب می‌شود. امیرحسین 1 برادر بزرگتر از خود به نام محمدرضا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است.

عکس کودکی امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی

ازدواج و همسر امیرحسین فتحی

موضوعاتی همچون همسر امیرحسین فتحی بازیگر، امیرحسین فتحی و همسرش، عکس ازدواج امیرحسین فتحی یا شایعاتی همچون ازدواج امیرحسین فتحی و پریناز ایزدیار در فضای مجازی بعد از بازی او در سریال جیران به راه افتاد اما هیچ یک از تصاویر و اخبار منتشر شده مورد تایید آقای بازیگر قرار نگرفت و اینطور که پیداست فتحی جوان مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

امیرحسین فتحی

امیر حسین فتحی در قطب شمال

سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا در مورد زوجی به نام همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون به دلایلی زندانی شده و پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند و.... امیرحسین فتحی در سریال قطب شمال نقش سامان یکی از نقش های اصلی سریال را بر عهده دارد. نقش مقابل او را آناهیتا درگاهی بازی می کند.

سریال قطب شمال

امیرحسین فتحی و پدرش

امیرحسین فتحی



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما