در گفتگو با «اقتصاد 100» بررسی شد؛

حمله به تاسیسات نفتی ایران، بازار نفت را تکان خواهد داد؟

عضو کمیسیون انرژی به اقتصاد 100 گفت: دشمن جرات هدف قرار دادن تاسیسات نفتی کشور به دلیل تبعات و نزدیکی انتخابات امریکا و ملاحظات پیش رو ندارد.

حمله به تاسیسات نفتی ایران، بازار نفت را تکان خواهد داد؟

به گزارش اقتصاد 100 ،  در اوج تنش ها بین ایران و اسرائیل، «تاسیسات نفتی ایران» بیش از همیشه زیر ذره بین قرار گرفته است، برخی خبرها حکایت از برنامه ریزی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران و مشخصا تاسیسات نفتی دارد و از سوی دیگر ایران نیز خط قرمز خود را تاسیسات نفتی و هسته ای می داند.

مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با اقتصاد 100، درباره احتمال حمله به تاسیسات نفتی ایران در اوج تنش ها بین ایران و اسرائیل، گفت: چنانچه سطح تنش در منطقه افزایش یابد و تاسیسات نفتی ایران در معرض خطر قرار گیرد دود این اقدام به چشم کشورهای زیادی خواهد رفت.

قیمت نفت افزایش می یابد؟

 نماینده نهبندان گفت: قیمت نفت متاثر از تنش ها وتحولات سیاسی منطقه است، اگرتنش ها در سطح فعلی باقی بماند افزایش قیمت نفت را شاهد نخواهیم بود اما تشدید شرایط اثر خود را خواهد گذاشت.

وی افزود: البته افزایش قیمت نفت زیاد نخواهد بود چون اوپک و کشورهای تولید و صادرکننده نفت تدابیری را اتخاذ خواهند کرد.  

تاسیسات نفتی ایران هدف قرار می گیرد؟

عضو کمیسیون انرژی در مورد تهدید دشمن برای هدف قرار دادن تاسیسات نفتی کشور تصریح کرد: دشمن جرات هدف قرار دادن تاسیسات نفتی کشور به دلیل تبعات و نزدیکی انتخابات امریکا و ملاحظات پیش رو ندارد.  

وی تاکید کرد: به نسبت گسترش زیر ساخت های انرژی کشور، بخش پدافندی و دفاع از مراکز پیش بینی شده و اگر دشمن به هر دلیل خبطی داشته باشد نمی تواند آسیب جدی به تاسیسات نفتی کشور وارد کند.

نخعی گفت: ایران در بازار نفت دنیا سهم قابل توجهی دارد و چیزی حدود یک و نیم میلیون بشکه نفت صادر می کند، لذا اگر اتفاقی رخ دهد قطعا با کاهش عرضه، مشکلاتی برای کشورها ایجاد خواهد شد و افزایش تنش به کشورهایی که از رژیم صهیونیستی دفاع می کنند تسری پیدا کرده و دودش به چشم خودشان خواهد رفت.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما