حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی شد؟ + جزئیات

اقتصاد100: جلسه مجلس و هیات دولت در روز گذشته نویدبخش خبری خوش برای بازنشستگان بود.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی شد؟ + جزئیات

 همسان سازی حقوق بازنشستگان این روزها به یکی از مهم ترین موضوعات مورد بررسی مجلس و دولت تبدیل شده است و در تازه ترین مورد هم سیدحمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصویب اصلاح لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در هیات دولت خبر داد.

خبری که البته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرده است و از جزئیات آغاز آن گفت. براساس اعلام رئیس مجلس اقدامات لازم برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۳۰ و ۴۰ درصد از این ماه آغاز می‌شود.

محمدباقر قالیباف در این باره گفت:‌ شب گذشته در جلسه‌ای خدمت رئیس جمهور، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و برخی نمایندگان از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصاد بودیم. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۳۰ درصد و ۴۰ درصد از این ماه آغاز می‌شود و کارهای آن در حال انجام است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که صبح امروز سخنان یک نماینده درباره واریز اشتباه مبلغی به حساب بازنشستگان در کانون توجه قرار گرفت مهرداد بائوج لاهوتی، درباره تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: داستان این است که ۵۰ هزار میلیارد تومان ما برای همسان‌سازی گذاشته‌ایم، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هم بازنشسته داریم؛ دولت یک اشتباهی کرده است آمده به همه این ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مبلغ یک میلیون تومان علی‌الحساب را داده در صورتی که ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ نفر مشمول متناسب‌سازی نبوده‌اند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما