فوری| رئیس جمهور فرهنگیان را سوپرایز کرد | ۲ کد جنجالی گزینش معلمان حذف شد

اقتصاد 100- کمیسیون آموزش مجلس، به همراه رئیس‌جمهور، در حال پیگیری حل مشکلات مربوط به معلمان است. این کمیسیون درباره جذب نیرو و مسائل نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رسانه‌ها گفتگو کرد و به بررسی چالش‌ها و راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت آموزشی و تأمین نیروی انسانی پرداخت.

فوری| رئیس جمهور فرهنگیان را سوپرایز کرد | ۲ کد جنجالی گزینش معلمان حذف شد

عبدالوحید فیاضی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفتگو با رسانه‌ها درباره جلسه اخیر این کمیسیون با رئیس‌جمهور گفت که مسائل مختلف آموزشی، به‌ویژه مشکلات آموزش و پرورش و آموزش عالی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. او به موضوع گزینش معلمان اشاره کرد و گفت که رئیس‌جمهور اعلام کرد که مشکلات مربوط به کدهای ۱۹ و ۵ حل شده است.

فیاضی همچنین به وضعیت مدارس تخریبی و کانسکی اشاره کرد و بیان داشت که رئیس‌جمهور وعده داد که طی یک سال آینده مسائل این مدارس حل و فصل شود. وی در ادامه گفت که درباره کنکور نیز بحث‌هایی صورت گرفت و اعضای کمیسیون از رئیس‌جمهور خواستند تا شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اقدام کند، زیرا انتقاداتی به ورود این شورا به موضوعاتی که قبلاً قوانین مشخصی در مجلس داشته‌اند، مطرح شد.

این نماینده مجلس بر ضرورت حضور بیشتر رئیس‌جمهور در «شورای عالی آموزش و پرورش» و «شورای عالی عتف» تأکید کرد و گفت که این حضور می‌تواند به بهبود کیفیت تصمیم‌گیری و تقویت مصوبات کمک کند. وی همچنین اشاره کرد که وزیران مربوطه نیز در این جلسات حاضر خواهند شد که این امر به افزایش وزن و تأثیرگذاری جلسات کمک خواهد کرد. فیاضی در نهایت ابراز امیدواری کرد که این همکاری به ارتقاء وضعیت آموزشی کشور منجر شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما