آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان + نحوه ثبت نام

اقتصاد 100- سامانه بیمه دانا برای ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان از روز شنبه ۷ مهر تا پنج شنبه ۱۹ مهر جهت عضویت بیمه تکمیلی فعال است.

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان + نحوه ثبت نام

متقاضیان جهت عضویت جدید یا افزایش تحت تکفل می توانند اقدام کنند کارکنانی که در قرارداد قبلی عضو بوده اند اما در قرارداد جدید انصراف داده اند امکان عضویت مجدد ندارند. نام کاربری= کد ملی رمز عبور= کد پرسنلی آدرس سامانه: https://totalapp2.dana-insurance.ir/Sepad1

نحوه ثبت نام بیمه تکمیل درمان فرهنگیان

پرسنل محترم آموزش و پرورش می توانند جهت ثبت نام در بیمه تکمیل درمان دانا به آدرس apps1.dana-insurance.ir مراجعه کرده، در صفحه مورد نظر بر روی گزینه  “برای ورود به سامانه ثبت نام پرسنل آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید”  کلیک نموده، در این صفحه در قسمت نام کاربری،  کد ملی  بیمه شده اصلی و برای کلمه عبور، کد پرسنلی خود را وارد نمایید و بر روی دکمه  ” ورود “  کلیک نمایید. در این صفحه پیغام  ” بیمه شده محترم، اطلاعات شما ناقص می باشد و بایستی کلیه اطلاعات تکمیل شود و در صورتی که مورد تایید می باشد دکمه تایید انتخاب شود”  برای شما نمایش داده شده است، نمایش این پیغام یعنی مشخصات شما نیاز به ویرایش جهت تکمیل ثبت نام دارد.  از قسمت  “ویرایش”  می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید و  سپس بر روی دکمه  ” تایید”  کلیک نموده و تیک گزینه  ” موارد فوق را خوانده ام و موافقت خود را اعلام می دارم.”  انتخاب نمایید و دکمه تایید را بزنید. در قسمت بعدی، کدی که به شماره همراهتان ارسال می شود را وارد کنید. اگر در قسمت بعدی  پیغام  ” بیمه شده محترم، تایید اطلاعات شما با موفقیت انجام شده است و در انتظار تایید منطقه قرار می گیرد”  برای شما نشان داده شود، یعنی عملیات با موفقیت انجام شده است.

 
منبع:اقتصادمعاصر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما