عصبانیت پزشکیان از جلیلی: مثل آب خوردن تهمت می‌زنید/ اگر این تفکر بیاید این ۴۰ درصد فعلی می شود ۲۰ درصد

پزشکیان گفت: مردم الان ۶۰ درصد در انتخابات شرکت نکردند. ۶۰ درصد فعلاً ما را قبول ندارد. اگر این تفکر بیاید تبدیل به ۲۰ درصد می‌شود و این ۲۰ درصد می‌تواند مردم را کمک کند؟

عصبانیت پزشکیان از جلیلی: مثل آب خوردن تهمت می‌زنید/ اگر این تفکر بیاید این ۴۰ درصد فعلی می شود ۲۰ درصد

به گزارش اقتصاد 100، پزشکیان بیان کرد: من به دنبال عدالت و رفع تبعیضم. مردم تعهد می‌دهم برای تامین معیشت و رفاه شما شب و روز نشناسم و بالاخره تعهد می‌کنم که تلاش می‌کنم هیچ خانواده ایرانی نگران آینده فرزند خود نباشد. برای شما و برای ایران.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: علت این کارها، بکارگیری مدیران نالایق و غیر کارشناس اند. دور من می‌گویند آدم‌های بدی هستند دور اینها چه کسانی هستند؟ همان‌ها که از سفارت عربستان بالا رفتند.

پزشکیان تصریح کرد: مردم عزیز شما خودتان می‌دانید سفارت انگلستان و عرستان را چه کسانی اینگونه کردند قطعاً به گروهی که این فحش می‌دهد نبودند چراکه در این صورت زندان بودند بلکه افراد حاضر در دولت سایه هستند.

وی ادامه داد: این راحت می‌گوید شما دولت سوم روحانی هستید. کسی که قرار است رییس جمهور شود تهمت می‌زند. خیلی از افرادی که در ستاد من هستند غیر از دولت روحانی هستند. برای این قرارداد غلط خود را می‌کشید که دوباره احیا شود.

پزشکیان گفت: یک دروغ واضح است. من حزبی نیستم. رئیس جمهوری که مثل آب خوردن تهمت می‌زند فردا بر سر مردم چه بلایی خواهد آورد. رئیس دانشگاه بودم با برادران بسیجی در روستاها کارگری می‌کردم و ۶۰۰ خانه بهداشت ساختم. بنده به مشارکت مردم معتقدم و ۵۰ مرکز بهداشتی بدون ارتباطات ساختم. من نه حزبم، نه جناحم و نه دسته‌ام!

وی افزود: بیشتر گروه آقای قالیباف و شهید رئیسی با من کار می‌کنند. راه من راه مولا علی است. شاخص مردم هستند بارها این را اینجا گفتم. مردم الان ۶۰ درصد در انتخابات شرکت نکردند. ۶۰ درصد فعلاً ما را قبول ندارد. اگر این تفکر بیاید تبدیل به ۲۰ درصد می‌شود و این ۲۰ درصد می‌تواند مردم را کمک کند؟

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما