بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد

اقتصاد100- قیمت خودروهای چینی با ریزش شدیدی روبرو شد.

بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری با ریزش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شده و در حال حاضر با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

جک جی ۴ نیز در بازار خودرو ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و ۸۵۰ میلیون تومان شد. چری آریزو ۵T IE هم در حالی در بازار یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده که کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد. چری آریزو ۶ اکسلنت هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان شده است.

از سوی دیگر، دانگ فنگ شاین مکس در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود که ریزش ۳۰۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد.

نرخ-خودرو

بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ میلیون تومان ارزان شد و در حدود ۷۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۹۰ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک EX هم به ۳۹۵ میلیون تومان به رسیده است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار یک میلیارد تومان و ۱۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما