آیا بیت کوین در حال حاضر در خطر است؟

اقتصاد 100- اخیرا QCP Capital یک تحلیل جدید از بازار منتشر کرده که نگاهی به محتملات قیمت بیت کوین (BTC) در آینده دارد، به ویژه احتمال حرکت قیمت به کدام سمت است. این تحلیل جدید بیشتر روی بازار گزینه‌ها تمرکز دارد و اطلاعات جالبی را به اشتراک می‌گذارد.

آیا بیت کوین در حال حاضر در خطر است؟

بازار حرکت را پیش بینی می کند: تجزیه و تحلیل بیت کوین

آخرین گزارش QCP Capital نشان دهنده شناسایی یک الگوی جالب در بازار گزینه های بیت کوین است که نشان می دهد front-end نوسانات BTC در حال افزایش است. این افزایش ۵ واحدی در نوسانات کوتاه مدت نشان می دهد که معامله گران در حال آماده‌سازی برای نوسانات بیشتر قیمت در چند هفته آینده هستند.

علاوه بر این، افزایش تعداد معکوس‌های ریسک بالا نشان می‌دهد که انتظارات رو به رشد در بین معامله‌گران افزایش می‌یابد. این انتظارات بر این است که قیمت‌ها احتمالاً به افزایش مطلوب خود ادامه خواهند داد و بر احساسات بازار تأثیرگذار خواهد بود.

به گفته QCP Capital، ترکیبی از نوسانات ضمنی بالاتر و معکوس‌های ریسک جذاب باعث ایجاد زمینه‌ای ملایم برای افزایش احتمالی قیمت‌ها می‌شود. تحلیلگران شرکت QCP به طور ویژه تاکید کردند که:

صبح امروز، ارزش بیت کوین افزایش یافت و در مقایسه با دیروز، ۵ امتیاز بیشتر شد. این افزایش نشان دهنده عقب‌نشینی ریسک و جابجایی به سمت مثبت بوده و نشانگر پیش بینی های مثبت بازار در خصوص نوسانات بیت کوین است.

هرچند بیت کوین با جذب پیش‌بینی‌های تحلیلی اساسی، نشانه‌هایی از پیشرفت نشان داده است، اما نوسانات همچنان در مسیر رو به بالا باقی است. به ویژه، در حالی که بازگشت تدریجی صورت می‌گیرد، به نظر می‌رسد که تأثیر خرسان برای ادامه فعالیت ها همچنان قابل مشاهده است.

این صبح، قیمت بیتکوین به ۵۹,۳۱۳ دلار رسید. اما در حال حاضر، این ارز دیجیتال تا ساعت نگارش این متن، سودهای خود را کاهش داده و در حال حاضر با قیمت ۵۷,۷۶۶ دلار معامله می‌شود، که تا ۲۴ ساعت گذشته که قیمت پایین‌ترین خود را به ۵۷,۱۲۷ دلار رسانده بود، تنها یک مقدار کمی فاصله دارد.

اختلافات مداوم در پس‌زمینه یک بازار مالی گسترده تداوم دارد که همیشه در حال تغییر است، بیشتر توجه در حال حاضر بر شاخص قیمت‌های مصرف‌کننده (CPI) تمرکز دارد. QCP به این موضوع اشاره کرده است.

احساس بلندمدت دارندگان بیت کوین

علاوه بر این، به هر حال، اعتماد بلندمدت سرمایه‌گذاران در بیت‌کوین پایدار می‌ماند. طبق اطلاعات جدید ارائه شده توسط Glassnode، افزایش شدید قیمت در این دوره حتی سرمایه‌گذاران را قانع به فروش نمی‌کند.

گزارش Glassnode نشان داد که، با وجود تعدادی از نقاط ضعف در بازار اخیراً، اعم از کاهش قیمت بیت‌کوین به ۵۳۵۰۰ دلار در هفته گذشته، دارندگان بلندمدت همچنان از تصمیم‌ها و اعتقادات خود پایبند هستند و در انتخاب‌هایشان تغییری احساس نکرده‌اند.

اطلاعات نشان می دهد که تنها ۳۶ درصد، یا حتی ممکن است کمتر از کل سرمایه بیت‌کوین، در طول فروش‌های این هفته منتقل شده است. این مقدار به طور چشمگیری کمتر از وضعیت بازارهای بزرگ گذشته است، که در آن حداقل ۶۰ درصد از سرمایه درگیر می‌شد.

این داده‌ها نشان می‌دهند که یک رفتار قوی و پایدار از یک ساختار بازار اساسی پشتیبانی می‌کند، حتی در شرایطی که بیت کوین در یکی از چرخه‌های پس از نصف شدن خود، که یکی از دشوارترین‌هاست، قرار دارد.

منبع:زومرز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما