جزییات آیفون ۱۶ پرو مکس برنزی

اقتصاد ۱۰۰ - اپل تصمیم گرفته است تا در آیفون ۱۶ سری پرو مکس رنگ برنز را جایگزین آبی تیتانیومی کند.

جزییات آیفون ۱۶ پرو مکس برنزی

به گزارش گروه دانش و فناوری، طرفداران اپل همیشه منتظر آخرین به روز رسانی‌های غول فناوری هستند.

امسال، آیفون ۱۶ پرو مکس نه تنها به خاطر ویژگی‌هایش، بلکه به خاطر گزینه رنگ جدیدش هم اکنون موج می‌زند.

دیروز سانی دیکسون عکس‌هایی از مدل آیفون ۱۶ پرو مکس روی پلتفرم ایکس به اشتراک گذاشت که یکی از آنها توجه همه را به خود جلب کرد: رنگ جدید برنزی.

اپل به خاطر طراحی شیک و حس ممتازش معروف است. هر ساله، این شرکت گزینه‌‌های رنگی جدیدی را معرفی می کند تا خط تولید خود را تازه و جذاب نگه دارد.

به عنوان مثال، آیفون 15 پرو مکس چهار گزینه رنگی را ارائه می دهد: تیتانیوم اصلی، تیتانیوم آبی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی. این رنگ‌ها مورد استقبال کاربرانی قرار گرفت که از رنگ سرد و متالیک که اپل در طول سال‌ها آن را کامل کرده بود، استقبال کردند.

با این حال، با آیفون 16 پرو مکس، به نظر می رسد اپل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. به نظر می رسد ترکیب جدید تیتانیوم آبی را به نفع یک گزینه جدید برنز تیتانیوم کنار گذاشته است.

این نشان دهنده تغییر قابل توجهی در پالت رنگ اپل است که از سایه‌های سردتر به رنگ‌های گرم تر و لوکس‌تر می‌رود.

برنز همیشه رنگی همراه با ظرافت و گرما بوده است. آیفون برنزی بدون اینکه خیلی زرق و برق دار باشد خودنمایی می‌کند. افزودن برنز تیتانیوم به آیفون ۱۶ پرو مکس یک حرکت جسورانه از سوی اپل است که احتمالاً با هدف جذب کاربرانی که خواهان لمسی از پیچیدگی در دستگاه خود هستند، انجام شده است.

رنگ برنز برای اپل کاملاً جدید نیست. این شرکت در گذشته سایه های مشابهی را آزمایش کرده است، اما این اولین بار است که در خط تولید Pro Max معرفی می‌شود.

 انتخاب برنز تیتانیوم را می‌توان راهی برای متمایز ساختن آیفون ۱۶ پرو مکس از مدل های قبلی خود دانست و چیزی تازه را برای کاربرانی که خواهان ظاهری منحصر به فرد هستند، ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : اقتصاد ۱۰۰


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما