معرفی خاص ترین برندهای نقره ایرانی

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوهربین یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای خانوادگی در ایران است که در صنعت ساخت جواهرات طلا و نقره و شناسایی سنگ‌ها و فلزات قیمتی سابقه‌ای دیرینه دارد.

معرفی خاص ترین برندهای نقره ایرانی

برند نقره ایرانی اورو

اوروگالری با گستره متنوعی از زیورآلات نقره برای همه سلیقه‌ها وارد عرصه رقابت شد. اگر به‌دنبال به‌روزترین ترندهای جواهرات هستید، اگر کیفیت برایتان اولویت اول است و اگر می‌خواهید سفارش‌هایتان را با تخفیف‌های واقعی و ویژه تحویل بگیرید، به اوروگالری بیایید.

شما علاوه‌بر خرید نقره برند اورو از این فروشگاه، می‌توانید جواهرات بی‌همتای برند خارجی پاندورا را هم بخرید چون اوروگالری نماینده قانونی این برند خارجی هم هست. اوروگالری برای راحتی و جلب اعتماد شما، هم امکان فروش حضوری در مجتمع تجاری نارسیس مال را دارد و هم فروش آنلاین.

برند نقره ایرانی گوهربین

گوهربین یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای خانوادگی در ایران است که در صنعت ساخت جواهرات طلا و نقره و شناسایی سنگ‌ها و فلزات قیمتی سابقه‌ای دیرینه دارد.

ارائه شیک‌ترین و منحصربه‌فردترین طرح‌ها توسط برند گوهرشناس گوهربین، باعث شد که دوستداران جواهرات علی‌الخصوص خانم‌ها به‌شکل عجیبی جذب این برند شوند. اگر طرفدار سبک‌های کلاسیک در اکسسوری هستید، حتما از محصولات گوهربین بازدیدی داشته باشید.

برند نقره ایرانی زمردی

یکی دیگر از برندهای معروف قدیمی که همچنان در صنعت جواهرات ایرانی فعال است، زمردی نام دارد. این برند 150 سال است که توسط یک خانواده برجسته و بنام در عرصه زرگری و جواهرسازی اداره می‌شود.

مجموعه جواهرات محبوبی به نام‌های هیلو، لگاتو و فراکتو توسط گالری زمردی عرضه شده‌اند. درحال‌حاضر این برند با به‌کارگیری دانش و تکنولوژی روز اعم از مدیریت نوین درزمینه تولید و فروش و ایجاد شعبه‌های مختلف در سراسر کشور، توانسته جایگاه خود را در این عرصه بیش از پیش قوی سازد.

برند نقره ایرانی کیا گالری

حدود 10 سالی می‌شود که برند کیا فعالیت خود را درزمینه طلا و نقره آغاز کرده و با افتتاح شعبه‌های گوناگون در تهران و سایر شهرهای ایران، توانسته به یکی از محبوب‌ترین برندها تبدیل شود.

طراحی‌های نو و خلاقانه تولیدات با ترکیب طلا و نقره و چرم باعث شده کیا در نظر جوانان نسل‌های امروز بیش از پیش محبوب شود. دقت کنید که قیمت اکسسوری‌های این برند مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ چون با چرم ترکیب شده است.

برند نقره ایرانی کیمیا

یکی دیگر از گالری‌های محبوب و خوش‌نام نقره در ایران، گالری کیمیاست که توانسته شعبه‌های مختلفی در پاساژهای تهران همچون اپال، پالادیوم، کوروش و ونک راه‌اندازی کند. هنر و خلاقیت ظریف به‌کاررفته در جواهرات نقره کیمیا نقطه تمایز آن از سایر برندهاست.

اگر روحیه تنوع‌طلبی دارید، حتما به کیاگالری سری بزنید؛ چون تنوع فراوانی در محصولات خود دارد. شما انواعی از دستبندهای ترکیبی چرم با طلا یا چرم با نقره را لابه‌لای تولیدات این برند مشاهده خواهید کرد.

برند نقره ایرانی مظفریان

یکی از برندهای معتبر و قدیمی جواهرات در ایران، مظفریان است. برند مظفریان فعالیت خود را از سال 1345 آغاز کرد و تاکنون مجموعه‌های بی‌نظیری از زیورآلات مدرن و آنتیک را به عرصه نمایش گذاشته است. این برند حدود 50 سالی می‌شود که به‌طور تخصصی توانسته تجربه متفاوتی از خرید را برای مشتریان خود فراهم کند. اگر سابقه خرید از این برند را داشتید، حتما گفته‌های ما را درک می‌کنید.

برند نقره ایرانی کشتی آرای

فعالیت اصلی مجموعه کشتی آرای، تولید و فروش جواهراتی با طراحی به‌روز، به‌کارگیری بهترین مواد اولیه و باکیفیت‌ترین سنگ‌های قیمتی در محصولات است. کشتی آرای با سابقه درخشان 40 ساله، فعالیت خود را از اصفهان شروع کرد و هم‌اکنون در تهران هم گالری‌های متعددی دارد.

هدف برند کشتی آرای، درنظرگرفتن نیازها و علایق مشتریان در گروه‌های سنی مختلف و شرایط جغرافیایی است تا بتواند به طراحی و تولید سبک‌هایی بپردازد که مخاطبان زیادی از آن‌ها حمایت می‌کنند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما