واکنش تاج به خداداد: شرایط را سخت نکنید

اقتصاد 100- رئیس فدراسیون فوتبال ایران به اظهارات خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

واکنش تاج به خداداد: شرایط را سخت نکنید

مهدی تاج در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص انتقاداتی که از سوی خداداد عزیز نسبت به تیم ملی مطرح می‌شود، گفت: ما از نظر توان مالی با بقیه رقبایمان مثل قطر، امارات، قرقیزستان و ... یکی نیستیم و توان مالی کمتری داریم، اما قدرت بیشتری داریم. ما ایرانیم و بهترین هستیم. اگر وضع مالی این باشد و کارشناسان تلویزیون هم با ما همراهی نکنند، قاعدتا شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود.

او ادامه داد: همه این افراد در دوره‌ای برای ممکلت زحمت کشیده‌اند و الان هم من می‌دانم آقای قلعه‌نویی با چه تنگناهایی تیم ملی را به صورت جدی هدایت می‌کند. ما اگر لیگ را دیر برگزار کنیم، شاخصه‌های AFC را رعایت نکرده‌ایم و مشکل خواهیم داشتیم. AFC خیلی جدی ما را می‌بیند و اگر هم تا الان سکوت کرده است، به‌خاطر ملاحظات است. وقتی ورزشگاه بلیت الکترونیکی ندارد و نور ورزشگاه مناسب نیست، AFC متوجه می‌شود، اما ملاحظاتی دارد و مراعات می‌کند، اما از ما انتظار دارد.

1982445

تاج همچنین گفت: ما باید کار را حل کنیم. آقای قلعه‌نویی می‌گوید باید حداقل ۳-۴ هفته بازی‌ها انجام شود که من بتوانم از بین آنها یک تیم ملی بیرون بیاورم که وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی شوند. با این همه محدودیت و گرفتاری، اگر همه دست‌مان را به هم بدهیم و همه بضاعت‌مان را جمع کنیم، باز هم از رقبا از نظر مادی عقب هستیم. باید تلاش کنیم که از این حرکت‌ها انجام نشود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما