ارزان‌ ترین مناطق تهران برای رهن و اجاره در تابستان 1403

اقتصاد 100- ارزان‌ترین مناطق تهران برای رهن و اجاره را بررسی می‌کند.

ارزان‌ ترین مناطق تهران برای رهن و اجاره در تابستان 1403

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 15 تهران

محله‌های افسریه شمالی و جنوبی و ابوذر مسعودیه، کیانشهر، بیسیم، از محله‌های منطقه ۱۵ هستند. این منطقه به ایستگاه‌های مترو کیانشهر و بعثت دسترسی دارد.

مبلغ ودیعه یک واحد آپارتمان ۷۵ متری در محله افسریه ۷۵ میلیون و اجاره ماهانه آن نیز ماهانه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در مورد واحدی کوچکتر باید بدانید مبلغ ودیعه یک آپارتمان ۶۰ متری دوخوابه در شهرک کیانشهر ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن سه میلیون تومان است.

همچنین با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان ۶۵ متری را در محله بلوار ابوذر رهن کامل کرد.

اگر هم قصد دارید واحدی را رهن کامل کنید، رهن کامل یک آپارتمان ۵۵ متری در مسعودیه نیز ۴۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 16 تهران

این منطقه شامل محله‌هایی مانند نازی‌آباد، خزانه، علی‌آباد، و یاخچی‌آباد است. در این منطقه بوستان‌هایی مانند بوستان ۲۲ بهمن، بوستان بعثت، پارک شهید رجایی قرار دارد. منطقه ۱۶ تهران به ایستگاه‌های مترو شهید بخارایی (خزانه)، علی آباد، جوادیه و شهرک بعثت دسترسی دارد.

رهن کامل یک واحد آپارتمان ۹۰ متری تک خواب در شهرک بعث سالانه ۳۵۰ میلیون تومان است.

اجاره یک آپارتمان ۶۰ متری یک خوابه در محله نازی‌آباد، ماهانه سه میلیون تومان و مبلغ ودیعه آن ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

اجاره یک آپارتمان ۸۷ متری نوساز دوخوابه در خزانه، شهرک بعثت، ماهانه سه میلیون تومان است و مبلغ ودیعه آن ۷۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 17 تهران

محله‌های این منطقه مانند آذری و امامزاده حسن است. بافت شهری این منطقه تا حدودی فرسوده است، اما اجاره‌بهای پایین، باعث جذب افراد زیادی به این منطقه می‌شود.

ودیعه سالانه یک آپارتمان ۶۸ متری تک خواب در محله آذری، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره این آپارتمان‌ ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ودیعه سالانه یک آپارتمان ۳۵ متری تک خواب نیز در این محله ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره آن ماهانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین رهن کامل یک واحد آپارتمان ۱۱۷ متری در این منطقه سالانه یک میلیارد تومان است.

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 18 تهران

این منطقه شامل محله‌های یافت‌آباد، شادآباد، شهرک امام خمینی است که از ارزان‌ترین مناطق تهران برای اجاره محسوب می‌شود. این منطقه مهاجرپذیرتر از سایر مناطق تهران است و به ایستگاه‌های مترو آزادگان و نعمت‌آباد دسترسی دارد.

رهن کامل یک واحد ۶۰ متری یک خوابه در محله شادآباد ۵۰۰ میلیون تومان است.

رهن کامل یک واحد ۹۵ متری دو خوابه نوساز کلیدنخورده ۷۸۰ میلیون تومان است.

برای اجاره یک واحد ۵۰ متری در یافت‌آباد ماهانه چهار میلیون تومان باید بپردازید و ودیعه سالانه آن ۳۵۰ میلیون تومان است.

برای واحدی بزرگتر هم باید مبلغ بیشتری بپردازید، برای مثال اجاره یک واحد آپارتمان ۸۴ متری دو خوابه در محله یافت‌آباد، ماهانه سه میلیون تومان و ودیعه سالانه آن ۴۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.

اجاره یک واحد ۸۰ متری د‌و خوابه در عبدل‌آباد، ماهانه چهار میلیون تومان و ودیعه مورد نیاز برای این واحد آپارتمانی نیز سالانه ۴۰۰ میلیون تومان است.

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 19 تهران

خانی‌آباد، شکوفه، عبدل‌آباد و بوستان ولایت از محله‌های این منطقه از تهران هستند که به عنوان یکی از ارزان‌ترین مناطق برای اجاره مسکن در تهران شناخته می‌شود. محله‌های این منطقه نسبتاً کم‌تراکم‌‌تر و بافت شهری قدیمی‌تری دارند. ایستگاه‌های مترو عبدل‌آباد، نعمت‌آباد، شهرک شریعتی و آزادگان در این منطقه قرار دارند.

ودیعه سالانه یک واحد ۷۵ متری تک خواب نوساز در محله عبدل‌آباد ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره آن ماهانه چهار میلیون تومان است.

مبلغ مورد نیاز برای رهن کامل یک واحد ۵۰ متری یک خوابه در محله شکوفه نیز ۵۰۰ میلیون تومان است.

در مورد واحدی نقلی تر هم باید به رهن کامل یک واحد ۶۳ متری دو خوابه در محله خانی‌آباد در خیابان مختاری، به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.

اجاره ماهانه یک آپارتمان ۴۰ متری یک خوابه در محله خانی‌آباد هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ودیعه سالانه آن نیز ۱۰۰ میلیون تومان است.

ارزان‌ ترین خانه‌ها در منطقه 20 تهران

این منطقه شامل شهر‌ری، جوانمرد قصاب و کوی سیزده آبان می‌شود و به ایستگاه‌های مترو حرم حضرت ‌عبدالعظیم، جوانمرد قصاب، شهدای دولت‌آباد و شهرری است.

برای اجاره یک واحد ویلایی دو طبقه مجزی ۹۰ متری در محله جوانمرد قصاب ۶۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه چهار میلیون تومان را باید بپردازید.

مبلغ مورد نیاز برای رهن کامل یک واحد ۱۰۵ متری دو خوابه نوساز کلیدنخورده، در همین محله ۹۹۰ میلیون تومان است.

اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۷۵ متری یک خوابه در شهرری دو میلیون تومان و ودیعه سالانه آن نیز ۴۰۰ میلیون تومان است.

ودیعه یک واحد ۷۰ متری دو خواب در این منطقه نیز سالانه ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن نیز سه میلیون تومان است.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما