اولین اطلاعات درباره گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

اقتصاد ۱۰۰ - طبق اولین اطلاعات لو رفته از پرچمدار ۲۰۲۵ سامسونگ، شاهد گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا ظریفتر با فضای بیشتر برای اسکرین خواهیم بود.

اولین اطلاعات درباره گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا قرار است از صفحه نمایش بزرگتر با طراحی جمع و جورتر بهره مند شود.

به گفته افشاگر معروف Ice Universe، گلکسی اس ۲۵ اولترا در آینده تغییرات قابل توجهی در ابعاد خود خواهد داشت که مطمئناً تجربه کاربری را بهبود می بخشد.

عرض گلکسی اس ۲۵ اولترا ۷۷.۶ میلی متر و عرض صفحه نمایش ۷۳ میلی متر خواهد بود.

این باعث می‌شود حاشیه‌های کناری فقط ۲.۳ میلی‌متر باشند. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۴ اولترا که دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی است، دارای حاشیه هایی با عرض ۳.۳۵ میلی متر است.

این بدان معناست که سامسونگ توانسته است اندازه قاب را تا بیش از ۳۰ درصد کاهش دهد، پیشرفت قابل توجهی که تجربه بصری را برای کاربران افزایش می‌دهد.

خود صفحه نمایش کمی رشد خواهد کرد و به قطر ۶.۸۶ اینچی می‌رسد. این افزایش، همراه با حاشیه‌های باریک‌تر، تجربه تماشای فراگیرتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

با وجود صفحه نمایش بزرگتر، اندازه کلی گوشی به دلیل بدنه باریکتر قابل کنترل خواهد بود.

یکی از تغییرات کلیدی در طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا، باریک شدن بدنه نسبت به مدل قبلی است. گلکسی اس ۲۴ اولترا ۷۹ میلی متر عرض دارد. با این حال، اس ۲۵ اولترا کمی باریک تر و ۷۷.۶ میلی متر خواهد بود. این، همراه با گوشه‌های کمی گرد مورد انتظار، نگه‌داشتن و کارکردن تلفن را حتی با یک دست آسان‌تر می‌کند.

کاهش اندازه قاب و طراحی بدنه باریکتر نشان می دهد که سامسونگ بر روی کاربرپسندتر کردن اس ۲۵ اولترا تمرکز کرده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا نوید ارتقای چشمگیر در طراحی و نمایشگر را می‌دهد.

سامسونگ با حاشیه‌های کمتر، صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر، تجربه کاربری راحت‌تر و همه جانبه‌تری ایجاد می‌کند. این پیشرفت‌ها مطمئناً گلکسی اس ۲۵ اولترا را در زمان عرضه به دستگاهی برجسته تبدیل می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به ظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما