سدان وارداتی ژاپنی با چه قیمتی به دست مشتری می‌رسد؟ + جزییات

اقتصاد ۱۰۰- نیسان سیلفی از وارداتی‌های ژاپنی جدید بازار است که در دور جدید تخصیص خودرو به متقاضیان اسفند 1401 تحویل داده می‌شود.

سدان وارداتی ژاپنی با چه قیمتی به دست مشتری می‌رسد؟ + جزییات

آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 حساب وکالتی خود را با مبلغ 500 میلیون تومان بلوکه کرده بودند، از روز جاری می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی SaleAuto.ir خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ همچنین مهلت ثبت درخواست از سامانه تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 9 خرداد ادامه خواهد داشت.

قیمت نیسان سیلفی        

طبق اطلاعیه شماره 15 منتشرشده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت قطعی نیسان سیلفی در مبادی ورودی مشخص شد که نرخ فوق فعلاً بهای تمام‌شده برای مصرف‌کننده نیست.

ق یمت نیسان سیلفی به صورت قطعی در مبادی ورودی یک میلیارد و 757 میلیون و 840 هزار تومان عنوان شده که با محاسبه هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل‌ونقل و مواردی دیگر، احتمالاً در محدوده دو میلیارد و 100 میلیون تومان تا دو میلیارد و 280 میلیون تومان به دست متقاضی برسد.

معرفی اجمالی نیسان سیلفی

سدان وارداتی ژاپنی از یک پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر 134 اسب‌ بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. قدرت تولیدی پیشرانه با گیربکس تک‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

همچنین از آپشن‌ها و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایرها، سانروف، حالت‌های مختلف رانندگی، دوربین دنده عقب دوربین ثبت وقایع، اتوهلد و استارت بدون کلید اشاره کرد.

منبع: تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما