خرید و فروش حواله خودرو جانبازان ویژه عید غدیر

اقتصاد 100- با توجه به استقبال شهروندان عزیز و در راستای جلوگیری از سوداگری و کلاهبرداری، مقرر گردید حواله به صورت قرعه‌کشی و به ازای هر کد ملی یک حواله عرضه شود. در این مرحله، متقاضیان می‌توانند جهت خرید یا فروش حواله واردات خودرو با شماره ۰۲۱۵۸۴۰۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت کیان خودرو درخواست خرید یا فروش حواله خودرو جانبازان رو ثبت بفرمایید.

خرید و فروش حواله خودرو جانبازان ویژه عید غدیر

فرصت ویژه خرید خودرو وارداتی برای جانبازان محترم بالای ۵۰ درصد

در راستای حمایت از جانبازان عزیز، طرحی را برای ارائه خودرو وارداتی ارائه شده است که جانبازان محترم بالای ۵۰ درصد می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید و طی مراحل قانونی، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام نمایند.

مزایای استفاده از این طرح برای جانبازان:

  • امکان انتخاب از میان خودروهای وارداتی با کیفیت
  • معافیت از پرداخت برخی از هزینه‌های گمرکی و مالیاتی
  • ارائه تسهیلات ویژه برای جانبازان عزیز

به دلیل محدودیت سهمیه، انجمن جانبازان تصمیم گرفته برای هر کد ملی یک حواله در نظر بگیرد و این حواله‌ها از طریق نمایندگی کیان خودرو به شکل قرعه‌کشی ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند جهت خرید یا فروش حواله واردات خودرو با شماره ۰۲۱۵۸۴۰۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت کیان خودرو درخواست خرید یا فروش حواله خودرو جانبازان رو ثبت بفرمایید.

زمان واگذاری حواله جانبازان

نخستین اطلاعیه مربوط به واردات خودرو جانبازان در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو جانبازان منتشر شد اما زمان واگذاری حواله جانبازان به شکل دقیق و کامل مشخص نیست اما به زودی این حواله‌ها از طریق نمایندگی رسمی کیان خودرو تحت نظارت اتحادیه فروشندگان خودرو تهران و انجمن جانبازان نخاعی انجام می‌گیرد

قیمت فروش حواله خودرو جانبازان

دادن حواله خودرو به جانبازان فرصت ویژه‌ای است تا این افراد بتوانند یک خودروی در شأن خود را تهیه کنند. اما برخی از جانبازان تمایلی به استفاده از این خودروها ندارند و ترجیح آنها فروش حواله است. در واقعیت، حواله واردات خودرو به جانبازان امتیازی است که فروش خودرو یا حواله برای جانبازان با سود زیادی همراه است. همچنین قیمت فروش حواله خودرو جانبازان با توجه به نوع خودرو مشخص می‌شود و در حال حاضر از 7 تا 12 میلیارد قیمت‌گذاری شده است. 4 میلیارد برای خودروهای ۳۵۰۰۰ دلاری و حواله‌های خودروهای ۲۵۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ دلاری بین ۲ تا ۳ میلیارد قیمت‌گذاری می‌شود.

دلایل استقبال از فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان

تمام تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان با قیمت‌های بالایی انجام می‌شود. با این حال، استقبال از فروش حواله جانبازان بسیار بالا است. از مهم‌ترین دلایل استقبال از فروش حواله واردات خودرو جانبازان می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کاهش واردات خودرو در سال ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ ارز نسبت به قیمت واقعی آن در بازار
  • مالیات خودروهای لوکس

فروش حواله جانبازان توسط کیان خودرو

طبق آخرین مصوبه، جانبازان از پرداخت سود بازرگانی و عوارض گمرکی برای خودروهای وارداتی معاف هستند. این موضوع می‌تواند قیمت را تا حدودی کاهش دهد. به همین دلیل است که فروش حواله جانبازان مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در مجموعه کیان خودرو که به عنوان نمایندگی رسمی عرضه حواله‌های جانبازی معرفی شده، شرایط خرید و فروش حواله جانبازان فراهم آمده است.

مهم‌ترین دلیل قابل اعتماد بودن فروش حواله جانبازی واردات خودرو، تجربه درخشان این مجموعه در زمینه فروش اقساطی خودرو و خرید حواله‌های خودرو به شکل و فرم‌های مختلف است. البته از دلایل مهم دیگری مانند قیمت عادلانه برای خرید هر حواله خودرو، داشتن لیست گسترده‌ای از خودروهای مورد انتخاب جانبازان در کنار پشتیبانی فوری در هر مرحله از فروش می‌توان نام برد.

جهت فروش حواله جانبازان یا کسب اطلاعات بیشتر، کافیست با تیم کارشناسان مجموعه کیان خودرو در ارتباط باشید. برای این ارتباط می‌توانید از شماره تلفن‌های درج شده در وب سایت یا از طریق ایمیل و پشتیبانی سایت اقدام کنید. فروش حواله جانبازان به دلیل محدودیت سهمیه مورد توجه و استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. چرا که تعداد خودروهای وارداتی قرار گرفته در لیست جانبازان افزایش پیدا کرده و برخی از برندهای قرار گرفته ارزش بالایی دارند.

برای آشنایی کامل با قوانین و مقررات مربوط به حواله خودرو جانبازی و اطلاع از هرگونه تغییرات در این حوزه، بهتر است با کارشناسان مجموعه کیان خودرو یا بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط باشید. چرا که مجموعه کیان خودرو وظیفه عرضه حواله‌های جانبازی را به صورت قرعه‌کشی برای هر کد ملی دارد و این کار زیر نظر اتحادیه فروشندگان خودرو تهران و انجمن جانبازان نخاعی صورت می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند جهت خرید یا فروش حواله واردات خودرو با شماره ۰۲۱۵۸۴۰۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت کیان خودرو درخواست خرید یا فروش حواله خودرو جانبازان رو ثبت بفرمایید.

سوالات متداول

قیمت حواله خودرو جانبازی چقدر است؟

قیمت حواله‌ها ثابت نبوده و بسته به نوع خودرو و شرایط بازار متفاوت است. اما می‌توانید در مجموعه کیان خودرو بهترین شرایط را برای خرید یا فروش حواله خودرو دریافت کنید.

حواله خودرو جانبازی چیست؟

حواله‌ای که به جانبازان ۵۰ درصد به بالا برای خرید یک دستگاه خودروی وارداتی با شرایط و تسهیلات ویژه اعطا می‌شود.

منبع:رویداد24

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما