توسعه آیفون فولد اپل با کمک سامسونگ

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ در توسعه آیفون فولد اپل مشارکت دارد.

توسعه آیفون فولد اپل با کمک سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری، گزارش‌های مربوط به ورود اپل به بازار دستگاه‌های تاشو با گزارش‌های اخیر که حاکی از مشارکت احتمالی با سامسونگ است، شتاب بیشتری گرفته است.

این همکاری، در صورت تایید، می‌تواند شاهد عرضه پنل‌های نمایشگر تاشو سامسونگ برای دستگاه‌های آینده اپل باشد.

اگرچه ماهیت همکاری میان دو غول فناوری در این زمینه مخفی مانده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در توسعه فناوری پشت صفحه‌نمایش‌های تاشو اپل، احتمالاً با نام رمز «iPhone Fold» نقش دارد.

این خبر با گزارشهای طولانی مدت در مورد علاقه اپل به یک گوشی تاشو عمودی که یادآور گلکسی زد فلیپ است، مطابقت دارد. تاریخ عرضه آزمایشی نشان می‌دهد که در اواخر سال ۲۰۲۶ برای این آیفون تاشو پنجره راه اندازی خواهد شد.

فعالیت ثبت اختراع اپل باعث افزایش اشتیاق در مورد جاه طلبی‌های تاشو آن می‌شود.

این پتنت‌ها طرح‌هایی را برای دستگاه‌های مختلف تاشو به نمایش می‌گذارند که همه چیز از آیفون گرفته تا مک‌بوک را در بر می‌گیرد. جالب توجه اینکه توافق گزارش شده با سامسونگ شامل تولید یک صفحه نمایش تاشو ۲۰.۳ اینچی است.

این اندازه برای یک گوشی هوشمند بزرگ به نظر می‌رسد اما می‌تواند راه را برای یک مک بوک تاشو پیشگامانه هموار کند. توجه به این نکته مهم است که اپل به آزمایش فناوری های نوآورانه معروف است، بنابراین، این پنل بزرگ ممکن است بخشی از چنین اکتشافی باشد.

جزئیات بیشتر نشان می‌دهد اپل در حال برنامه ریزی یک دستگاه تاشو با دو صفحه است که می‌تواند به عنوان یک مک بوک / آی پد هیبریدی عمل کند.

طبق گزارش‌ها، تولید این دستگاه در سال ۲۰۲۵ آغاز می شود و مدل بالقوه آن ۲۰.۳ اینچ است.

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل در حال توسعه دو اندازه صفحه نمایش آیفون تاشو یعنی ۷.۹ اینچ و ۸.۳ اینچ است.

این پیشرفت‌ها نشان دهنده شتاب در توسعه گوشی‌های تاشو اپل است.

اگر نقشه راه فعلی برقرار باشد، می‌توانیم اولین دستگاه تاشو اپل را ببینیم، احتمالاً شکلی متفاوت از آیفون، تا پایان سال ۲۰۲۵ رونمایی شود. خود آیفون تاشو که مورد انتظار بود ممکن است در سال ۲۰۲۶ وارد بازار شود.

مشارکت بالقوه با سامسونگ یک پیشرفت قابل توجه است. سامسونگ، پیشگام در فناوری نمایشگرهای تاشو، می‌تواند تخصص لازم برای ورود موفقیت‌آمیز به این بازار رو به رشد را در اختیار اپل قرار دهد.

با مهارت طراحی اپل و پایگاه کاربری تثبیت‌شده، یک آیفون یا آی‌پد تاشو می‌تواند چشم‌انداز دستگاه تاشو را تکان دهد و عصر جدیدی از تجربیات محاسباتی گوشی هوشمند را آغاز کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما در انتخابات جمعه 8تیر ، نهایتا چند نامزد با هم رقابت خواهند کرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما