قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ /طلا در گرداب نوسانات

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ با نوسانات نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا با تغییرات کاهشی و افزایشی مواجه بود و قیمت سکه امامی افزایش یافت؛ همچنین، حباب سکه در بسیاری از قطعات کاهش پیدا کرد.

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ /طلا در گرداب نوسانات




قیمت طلا و سکه
امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. بازار طلا و سکه همزمان با افزایش اونس جهانی طلا و متوقف شدن قیمت دلار با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شدند. در این لحظه بازار طلا صعودی شد و قیمت سکه امامی افزایش یافت.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش ۶ دلاری، با رقم ۲۴۱۲ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز در معاملات پشت خطی روز گذشته تغییر چندانی نکرد و امروز، روی پله دوم در کانال هشتم از کریدور پنجم باقی ماند.

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با سه سنت افزایش، روی رقم ۲۹ دلار و ۲۲ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۶۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۸۶۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار نوسانی شد

قیمت سکه امامی با ۹۹ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۰ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی روبه‌رو شد و در این لحظه با کاهش ۲۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی با ‍۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هفت میلیون تومان ثبت شدند.

قیمت طلا نوسانی شد

قیمت طلا امروز روند نوسانی در پیش گرفته و در این لحظه هر مثقال طلا با ۵۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۲ هزار و ۷۵۷ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۳۰ هزار و ۹۳۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۱۸۳ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳‍‍۱۱ هزار تومان، نیم ‌سکه ۴۱ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۳۱ هزار تومان کاهش و حباب ربع سکه نیز ۳۶ هزار تومان افزایش یافت.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما