۷۸ درصد مرگ و میرها مربوط به بیماری‌های غیرواگیر است

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۷۸ درصد مرگ و میرها مربوط به بیماری‌های غیرواگیر است.

۷۸ درصد مرگ و میرها مربوط به بیماری‌های غیرواگیر است

به گزارش اقتصاد100، ابراهیم شکیبا در آئین تودیع و معارفه رؤسای شبکه بهداشت و درمان روانسر اظهار کرد: از فرماندار که با تمام وجود از سلامت مردم حمایت می‌کند بسیار تشکر می‌کنم و از ایشان تقاضا می‌کنیم که همچنان به حمایت‌های خود از بهداشت و درمان ادامه دهند.

وی افزود: دکتر محی الدین امینی از مدیران اخلاق مدار و کار بلد هستند و از تلاش‌های صادقانه ای که برای ارتقای سلامت در مدت تصدی سمت مدیر شبکه بهداشت درمان روانسر داشتند تشکر می‌کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دکتر علی اکبر مظفری نیز از پزشکان تلاشگر استان کرمانشاه هستند و تجربه‌های ارزنده‌ای در بحث بهداشت و درمان در شهرستان کامیاران به دست آورده اند و از امروز نیز سکان شبکه بهداشت و درمان روانسر به ایشان محول می‌شود.

شکیبا بیان کرد: یکی از کارهایی که دکتر مظفری باید در دستور کار خود قرار دهد غربالگری بیماری‌های غیر واگیر مانند دیابت، فشار خون، سرطان سینه و… است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیماری‌های واگیر با وجود اهمیت بالا و مهم بودنشان از نظر شیوع تنها ۲۲ درصد از مرگ و میرها را به خود اختصاص داده و ۷۸ درصد از مرگ و میرها مربوط به بیماری‌های غیر واگیر مانند دیابت، فشار خون و غیره است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همان گونه که در زمان تصدی دکتر امینی شاخص‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داشتن با تقدیر از دکتر مظفری درخواست می‌کنم برای حفظ و بهبود این شاخص‌ها تمام توان خود را بکار گیرد.

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما