شنبه و یکشنبه تهران تعطیل می‌شود؟ + جزئیات

اقتصاد 100- افزایش دما و تابش شدید آفتاب به یک بحران بهداشتی تبدیل شده است و نیازمند توجه جدی مسئولین و مردم است.

شنبه و یکشنبه تهران تعطیل می‌شود؟ + جزئیات

این یعنی پای جان و سلامت مردم در میان است. هر دقیقه قرار گرفتن در این شدت گرما و بخصوص اشعه فرابنفش ده‌ها بیماری را شکل می دهد.

​پیش بینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه یک اعلام خطر جدی برای سلامت ایرانیان است.وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت درخواست تعطیلی کل کشور را خواستار شود زیرا سلامت مردم در معرض خطر است.

شورای هماهنگی بانک‌ها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ 1403/05/04 تعطیل می‌باشد.

در روز مذکور، تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت کشیک (از ساعت 9 الی 11) دایر می‌باشد که اسامی آنها در وبسایت بانک‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

ساعت کار واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه آینده (1403/05/06 و 1403/05/07) نیز تا ساعت 11 خواهد بود.

تمامی دستگاه‌های اجرایی هفته آینده دوساعت زودتر تعطیل خواهند شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، پیرو مصوبه کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار محترم همدان جناب آقای دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، با توجه به پیش‌بینی تداوم افزایش دمای هوا و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد؛

تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانکهای استان «به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و واحد‌های دارای شیفت کاری»؛ از روز شنبه مورخ ۶ مردادماه لغایت #پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار، رأس #ساعت_یازده #تعطیل شوند.

بدیهی است کسری ساعات کاری طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، می‌بایست از طریق دورکاری جبران شود.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه طی روزهای مذکور می‌باشند.

اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری همدان

ساعات کاری ادارت خراسان شمالی شنبه و یکشنبه کاهش یافت

استانداری خراسان شمالی اعلام کرد: مطابق تصمیمات اتخاذ شده برای کاهش مصرف برق، ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه و یکشنبه هفته آتی کاهش یافت. این اساس ساعت کاری ادارات استان در 2 روز نخست هفته آتی از ۶ تا ۱۱ خواهد بود. 

درخواست تعطیلی شنبه استان تهران را مطرح می‌کنیم

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: ️فعلاً تصمیم بر تعطیلی گرفته نشده ولی اطلاعات هواشناسی را بررسی می‌کنیم و اگر پاسخگوی نیاز برقی کشور نباشیم، برای تهران درخواست تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنیم.
️اگر بانک‌ها و بخش خصوصی هم در کنار ادارات دولتی تعطیل شود، قطعاً در کاهش مصرف برق مؤثرتر است.

رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: فعلاً تصمیم بر تعطیلی گرفته نشده ولی اطلاعات هواشناسی را بررسی می‌کنیم و اگر پاسخگوی نیاز برقی کشور نباشیم، برای تهران درخواست تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنیم.

وی افزود: اگر بانک‌ها و بخش خصوصی هم در کنار ادارات دولتی تعطیل شود، قطعاً در کاهش مصرف برق مؤثرتر است.

تا این لحظه درخصوص تعطیلی شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ و یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ توسط مسوولان ذیربط خبری اعلام نشده است به محض اطلاع رسانی در این پست اطلاع رسانی خواهد شد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما