گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز

«جاده از آن توست»

پروژه احداث کارخانه لاستیک بارز در سال ۱۳۶۴ در شهر کرمان کلنگ زنی شد و این گروه فعالیت تجاری خود را در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اولیه ۲۵۰۰۰ تن در سال برای تولید انواع تایر، تیوپ، نوار وسایط نقلیه ی سبک و سنگین و همچنین تایرهای کشاورزی آغاز نمود. درسال ۱۳۸۴ اولین مرکز تحقیقات و توسعه صنعت تایر کشور در گروه صنعتی بارز تاسیس شد که این مهم بومی سازی دانش طراحی و تولید تایر در کشور را در سال های بعد رقم زد.

با دریافت تکنولوژی چهارمین تایرساز جهان شرکت کنتیننتال آلمان گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری – اتوبوسی در صنعت تایر کشور محسوب و بدین ترتیب بخش اعظمی از نیاز صنعت حمل و نقل توسط این گروه تامین می گردد. به واسطه کیفیت بالای این تایرها و تکنولوژی های دریافت شده، رفته رفته به عنوان بهترین تایر ایرانی مطرح گردید و در سال ۱۳۹۵ کارخانه دوم گروه صنعتی بارز در استان کردستان به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه تایرسازی کشور برای تولید تایرهای رادیال سواری و تایرهای مخصوص خودروهای کراس اوور و شاسی بلند افتتاح شد.

 در حال حاضر این مجموعه با ظرفیت تولید ۱۲۵ هزارتن به عنوان بزرگترین کارخانه تایر کشور مطرح بوده و ۴۶% سهم بازار ایران را به خود اختصاص داده است. حدود ۳۶% سهم تایرهای رادیال سواری، ۲۴ % تایرهای رادیال باری و ۴۰ % تایرهای کشاورزی ایران به گروه صنعتی بارز تعلق داشته از این رهگذر بارز به عنوان رهبر بازار تایر ایران و به روز ترین تایر ساز منطقه شناخته میشود.

در ادامه، بارز با هدف خلق ارزش بیشتر در زنجیره تامین اقدام به خرید سهام، مشارکت و راه اندازی کارخانجات مختلفی نموده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما