اختصاصی اقتصاد 100/ گفت وگو با عضو کمیسیون کشاورزی

انتقاد تند نماینده چابهار از توزیع آرد: در سیستان و بلوچستان با صفهای طولانی برای نان روبرو هستیم

اقتصاد 100-عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: توزیع آرد برای نانوایی ها با بی عدالتی محض صورت می گیرد ودر استان سیستان و بلوچستان شاهد صف های بسیار بسیار طولانی نان هستیم.

انتقاد تند نماینده چابهار از توزیع آرد: در سیستان و بلوچستان با صفهای طولانی برای نان روبرو هستیم

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم اطلاع رسانی پیرامون تغییرات در توزیع نان کشور افزود:هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد،دربحث توزیع آرد و نان ،سامانه ای در وزارت اقتصاد طراحی شده که با اشکالات جدی مخصوصا درشهرهایی که زیر ساختهای نرم افزاری وجود ندارد روبه رو است .

وی با اشاره به اینکه سامانه طراحی شده، نانوایان و مردم را دچار مشکل کرده تصریح کرد: ما شاهد صف های بسیار بسیار طولانی نان دراستان سیستان وبلوچستان هستیم و توزیع آرد برای نانوایی ها با بی عدالتی محض صورت می گیرد و در کنار این اتفاق، بحث سهمیه بندی مطرح شده که دوستان منکر آن شده اند.

سعیدی گفت:البته اخیرا مسئولین اتحادیه نانوایان به صراحت اعلام کرده اند که دستورالعملی وجود دارد که مجبورند نان را بصورت سهمیه بندی ارائه کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: شاهدیم در یکم بهمن ماه بدون اینکه اطلاع رسانی به مردم ،سهمیه بنزین کم می شود که حداقل انتظار این است لااقل بی پرده اطلاع رسانی صورت گیرد چون چنین روش هایی دون شان مردم است و امیدواریم بحث سهمیه بندی  نان به شکلی که بیان شده درست نباشد.

نماینده چابهار در خصوص نحوه توزیع وقاچاق آرد در شهرهای مرزی گفت: در مناطق ما جدای از سهمیه بندی،شاهد صف های طولانی هستیم که عملا دسترسی مردم به نان که قوت لایمت آنان است را سخت کرده اما در مورد جیره بندی نان اطلاعی ندارم.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما