اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

دریافت مالیات بیشتر، دست کردن درجیب مردم است/فایل صوتی نماینده مجلس

اقتصاد 100-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به دریافت مالیات از گردش های تجاری در بودجه 1403 گفت: این تصمیم یک نوع دست بردن در جیب مردم و تورم زا به حساب می آید و اثر روانی بر روی قیمت کالا وخدمات دارد.

دریافت مالیات بیشتر، دست  کردن درجیب مردم است/فایل صوتی نماینده مجلس

علی رضایی نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس یازدهم  با اشاره به نظر دولت درمورد منطقی کردن کالا و خدمات افزود: برداشت های مضاعف از مردم اصلا به صلاح نیست ومسئولین باید توجه داشته باشند که مردم در فشار سنگین اقتصادی هستند وهر گونه اخذ مالیات مضاعف از حساب ها درست نیست.

وی تصریح کرد:الان دولت کارهای عجیب وغریبی در این شرایط می کند و برخی در آمدهایی را که نمی تواند بگیرد از طریق مالیات قصد دارد دریافت کند.

نماینده مجلس یازدهم گفت: امسال طلا فروش ها نقره داغ شدند، کسی که پارسال 300 میلیون تومان مالیات بر عایدی داشت امسال باید 3 میلیارد تومان یعنی 10 برابر مالیات بدهد که این اقدام می تواند فشار روانی به سایر بخش های کالا و خدمات وارد کند.

رضایی خاطر نشان کرد: دولت و نمایندگان باید توجه کند که مصوبات بودجه 1403 فشار بیش ازاین بر مردم نیاورد چون جامعه دیگر تحمل هر گونه فشار را ندارند واین مساله هشداری جدی برای مسئولین ومجلس است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:مسئولین باید هر چه زودتر و تا دیر نشده فکری به حال تورم و گرانی افسار گسیخته بکنند.  

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما