پیش بینی مجلسی ها از کاهش تولید تخم مرغ !

اقتصاد 100 - محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کاهش بیشتر تولید مرغ و تخم مرغ را پیش بینی کرده و قیت گذاری دستوری را عامل این وضعیت می داند.

پیش بینی مجلسی ها از کاهش تولید تخم مرغ !

محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در حال حاضر در موضوع مرغ و تخم‌مرغ با کاهش تولید روبرو هستیم و پیش بینی می‌شود در ماههای آینده با توجه به سطح جوجه‌ریزی با کاهش بیشتر تولید مواجه شویم.

وی با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ زیر قیمت مصوب گفت: اکنون با کاهش تقاضا به دلیل افزایش قیمت مواجه هستیم و پروتئین از سبد کالای مردم کمتر شده است، از سویی با حمایت دولت روبرو هستیم تا تخم‌مرغ در بازار موجود باشد.

عضو کمیسیون، کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: در حال حاضر هر از چند گاهی با سیاست‌های حمایتی از تولید کننده و مصرف‌کننده در مقاطعی متضرر می‌شویم.

وی ادامه داد: ما باید در مرحله اول از تولید حمایت کنیم و بتوانیم بازار را با سیاست‌های حمایتی حفظ کنیم، بازار هم با قیمت دستوری حمایت نمی‌شود.

رشیدی گفت: سالها وزارت جهاد کشاورزی متولی تولید بوده و امروز در بخش مصرف نیز به این وزارتخانه مسئولیت داده شده است، اما ابزار نظارتی و امکانات ندارد و بسیاری از اعتبارات در اختیار سازمان برنامه و بودجه است.

این عضو کمیسیون، کشاورزی، آب و منابع طبیعی بیان داشت: به دلیل عدم هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی نهاده‌ها دیر می‌رسد و تاخیر در این روند باعث نوسان قیمت شده و مصرف‌کننده و تولیدکننده را با چالش مواجه می‌کند.

متن کامل را اینجا بخوانید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما