گفتگوی تلفنی رهبران روسیه و عربستان درباره تولید نفت

اقتصاد100- رئیس‌جمهور روسیه و ولیعهد عربستان سعودی روز جمعه در یک گفتگوی تلفنی درباره توافق اخیر اوپک‌پلاس گفت و گو کردند، زیرا دو کشور به هماهنگی رویکرد مشترک برای عرضه نفت به بازار ادامه می دهند.

گفتگوی تلفنی رهبران روسیه و عربستان درباره تولید نفت

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی به نقل از رویترز، بر اساس بیانیه کاخ کرملین، گفت و گو بین ولادیمیر پوتین و محمد بن‌سلمان به شیوه ای دوستانه، سازنده و آموزنده پیش رفت، و با ایجاد ارتباط بیشتر در زمینه‌های خاص همکاری موافقت شد.

عربستان سعودی رهبر بالفعل و بزرگترین تولیدکننده اوپک، و روسیه رهبر تولیدکنندگان غیراوپک، از ابتدای سال 2017 بر اساس توافق موسوم به اوپک پلاس، عرضه نفت به بازار را هماهنگ می کنند. در شش سال گذشته، رهبران عربستان سعودی و روسیه به طور منظم در تماس های تلفنی درباره توافق تولید بحث کرده اند.

در اوایل ماه جاری، در اقدامی که بازارها را شوکه کرد و انتقاد ایالات متحده را برانگیخت، چندین تولیدکننده بزرگ اوپک پلاس از کاهش غیرمنتظره مجدد تولید خبر دادند.

در 2 آوریل، یک روز قبل از نشست هیئت اوپک پلاس، بزرگترین تولیدکنندگان اوپک در خاورمیانه و چندین عضو دیگر اوپک پلاس در مجموع 1.16 میلیون بشکه در روز کاهش جدید تولید را اعلام کردند. این علاوه بر کاهش فعلی 500000 بشکه در روز روسیه است که تا پایان سال تمدید شد.

عربستان سعودی همچنین 500 هزار بشکه در روز کاهش تولید خواهد داشت و اعلام کرد که این «اقدامی پیشگیرانه با هدف حمایت از ثبات بازار نفت» است.

این کاهش غافلگیرکننده به طور غیرمستقیم به روسیه، رهبر گروه تولیدکنندگان غیر اوپک کمک می کند. بازار رقابتی‌تر و قیمت‌های بالاتر به معنای افزایش قیمت‌ها حتی برای نفت خام روسیه است و درآمدهای نفتی را برای تامین مالی جنگ پوتین افزایش می‌دهد.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما