عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات

برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت حقوق، عقب انداختن مشکلات است

اقتصاد 100-عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: برداشت از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری ویا حتی قانون وجود دارد اما بهتر است صرف تولید ،توجه به زیر ساخت های کشور شود، با اختصاص این برداشت برای پرداخت حقوق کارمندان مخالفم و تاکید می کنم باید به سمت پروژهایی برویم که آینده کشور را تامین کند.

برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت حقوق، عقب انداختن مشکلات است

سید نجیب حسینی نماینده مینودشت با اشاره به ناترازی در بخش انرژی کشور گفت: امروز کسری بودجه بر کسی پوشیده نیست و از حدود 2 هزار و هفتصد همت بودجه عمومی کشور ،حدود80 درصد به هزینه های جاری و حدود 400 همت به فعالیت های عمرانی اختصاص یافته است.

سید نجیب حسینی نماینده مینودشت افزود:دولت ها هر جا کمبودی درهزینه جاری کشور پیدا کردند از بودجه عمرانی برداشت کرده و به بخش هزینه وارد می کنند که با چنین تصمیماتی امید کارهای بزرگ و زیر ساختی را نمی توان داشت.

وی در پاسخ به اینکه کسری بودجه تورم زا است گفت: درست است و تنها راهکار برای جلوگیری از این اقدام افزایش تولید در کشور و جذب سرمایه گذاران داخلی است.باید شرایط کاربرای بخش خصوصی تسهیل و موانع برداشته شود تا اقتصاد کشور حرکت روبه جلو داشته باشد و تا زمانیکه اعتماد و یقین نباشد ناترازی ها حل نمی شود.

حسینی در مورد اعتراض برخی کارشناسان درمورد برداشت دولت چهاردهم از صندوق توسعه ملی افزود: این برداشت اشکالی ندارد اما چنانچه این برداشت برای بخش جاری و حقوق باشد، نتیجه تنها عقب انداختن مشکلات به زمان دیگر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد:ماهیت صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری،تکمیل زیر ساخت های کشور، بالابردن بهره وری و ایجاد اشتغال پایدار است نه برای بحث جاری و پرداخت حقوق.

وی تاکید کرد: تنها راه جلوگیری از ناترازی ها با توجه به منابع محدود کشور،سرمایه گذاری و افزایش تولید و به دنبال آن رشد اقتصادی است.

نماینده مینودشت افزود: برداشت از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری ویا حتی قانون وجود دارد اما بهتر است صرف تولید ،توجه به زیر ساخت های کشور شود، بنابراین با اختصاص این برداشت برای پرداخت هزینه های حقوق کارمندان مخالفم و تاکید می کنم باید به سمت پروژهایی برویم که آینده کشور را تامین کند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما