قیمت دلار در اولین روز فعالیت دولت پزشکیان چقدر بود؟

هر چند بهای هر دلار امریکا در فاصله برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا استقرار پزشکیان و برگزاری مراسم تنفیذ کاهشی در محدوده دو هزار تا دو هزار و پانصد تومان را تجربه کرد اما در اولین روز فعالیت پس از برگزاری مراسم تنفیذ، قیمت با افزایشی اندک همراه شد.

قیمت دلار در اولین روز فعالیت دولت پزشکیان چقدر بود؟

 به گزارش اقتصاد 100، قیمت هر دلار آمریکا امروز در محدوده 58 هزار و 880 تومان قرار دارد که در قیاس با روز گذشته کاهشی اندک را تجربه کرده است .

 روند رفت و برگشتی قیمت دلار البته سبب شده است بسیاری از تحلیگران بر این اعتقاد باشند که پای دلار در کانال 50 هزار تومان سست شده و به زودی بهای این ارز خارجی در بازار ایران به کانال شصت هزار تومان بازخواهد گشت. نکته اساسی اینجاست که پول پاشی بنا بر اعلام برخی کارشناسان عامل مهم عقبگرد قیمت ارز رد بازار بوده است.

در صورت تحقق این پیش‌بینی دولت پزشکیان در اولین روزهای فعالیت با فشار افکار عمومی  ناشی از تغییر کانال دلار روبرو خواهد شد.

 در عین حال باید توجه داشت که اقدامات صورت گرفته در بازار ارز برای مهار قیمتی قابل تداوم نیست و از همان ابتدا روشن بود که دولت تنها برای چند ماه و در محدوده زمانی اندک قادر به منترل و مهار دلار با فشار سرکوب قیمتی خواهد بود .

به این ترتیب بهای ارز در اولین روز پس از برگزاری مراسم تنفیذ پزشکیان به 59 هزار و 100 تومان رسید که حالا این قیمت بار دیگر به قیمت 58 هزار و 800 بازگشته است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما