خبر داغ آخر هفته برای بازنشستگان / جیب این بازنشستگان پر پول شد +جزییات

اقتصاد ۱۰۰- قبل واریز مبلغ ۳ میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای ماه‌های فروردین تا خرداد آغاز شد.

خبر داغ آخر هفته برای بازنشستگان / جیب این بازنشستگان پر پول شد +جزییات

میر هاشم موسوی افزود:  براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت ‌کنیم. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

وی افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما