حمید حسینی پاسخ داد:

بدترین اتفاق دولت سیزدهم / این وزیر حیثیت دولت را زیر سئوال برد

سید حمید حسینی معتقد است تجربه به کارگیری مدیران کم تجربه اما پرادعا در دولت سیزدهم هزینه‌ی سنگینی را برای کشور به همراه داشت.

بدترین اتفاق دولت سیزدهم / این وزیر حیثیت دولت را زیر سئوال برد

 عضو اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با اقتصاد 100 با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت سیزدهم تیمی ضعیف و سردرگم بود، تاکید کرد: متاسفانه بدترین اتفاقی که در این دولت یعنی دولت شهید رییسی رخ داد، همین بود که تیمی پرمدعا و متوهم اما کم تجربه و فاقد برنامه راهی پاستور شدند و در نتیجه بحران‌های بزرگ یران نه تنها حل نشد بلکه لاینحل باقی ماند.

 وی با اشاره به اینکه انها تصور می‌کردند فصر داشتن ایده‌ی بزرگ کافی است، گفت: معتقد بودند مشکل بورس سه روزه حل می‌شود، امکان حذف لار از بازار و معادلات خارجی وجود دارد و بدون رفع تحریم می‌شود اقتصادی رو به پیشرفت داشت . همه‌ی این‌ها نشان داد که معضلات ایران اصلا ارتباطی با این ادعاها ندارد و امیدوارم دولت چهاردهم از این تجربه‌ی سنگین و پرهزینه اما سودمند بهره ببرد.

 وی تاکید کرد: انتخاب وزیری بی تجربه برای وزارت کشاورزی که منجر به شکل گیری بحران چای شد، به حیثیت این دولت ضربه وارد کرد. این مساله‌ی کمی نیست. در ضمن انتخاب وزرای صمت و کار و راه نیز از نظر من از بدترین تصمیماتی بود که در دولت شهید رییسی اتخاذ شد.

به گفته وی ایران دیگر به شعار نیاز ندارد بلکه نیازمند ان است که هر چه سریع تر تیمی با واقع‌گرایی به صورت عینی و ملموس مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما