اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون برنامه و بودجه

نماینده مجلس: دولت می تواندقیمت ارز را کنترل کند اما از گرانی خوشش می آید

اقتصاد 100-عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت:اگر دولت قدرت ندارد ارز را کنترل کند چرا در مقطعی قیمت را ثابت می کند! پس دولت می تواند نرخ ارز را تا 40 هزار تومان هم پایین بیارود.

نماینده مجلس: دولت می تواندقیمت  ارز را کنترل کند اما از گرانی خوشش می آید

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود:در مورد گرانی نرخ ارز برخی معتقدند دولت صد درصد مقصر نیست ولی باید گفت دولت بخصوص در زمانی که کسری بودجه دارد از این اتفاق خوشش می آید چون می تواند منابعی را بدست آورد.

وی با بیان اینکه تغییرات نرخ ارز ساختار اقتصادی کشور را دچار تلاطم می کند تصریح کرد:ثابت شده دولت می تواند قیمت را کنترل کند،هر زمان افزایش قیمت داریم دولت آنرا در یک نقطه نگه می دارد پس دولت می تواند ارز را تا 40 هزار تومان پایین بیارود و ثابت نگه دارد.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در خصوص آمارهای مثبت رشد اقتصادی از سوی دولت گفت: دولت ها ،وقتی مدیریت را ازدولت قبل تحویل می گیرند می گویند ویرانه تحویل گرفتیم ،بعد می گویند به نرمال رساندیم،آنها با آمار بازی می کنند و گزارش هایی را بنابر اعتماد به کارشناسان ،که غیر واقعی است ارائه می دهند.

وی تاکید کرد:دولت حرف هایی می زند که با آنچه مردم کف خیابان می بینند فرق بسیاری دارد این امر نشان می دهد دولت، خوش بین به آمارهایش است .

نماینده رشت خاطر نشان کرد:دیوان محاسبات و سازمان های مستقل باید روی آمارها کار کنند و واقعیات را بگویند،آمار سازی منحرف کردن افکار عمومی است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما