تهدید به اعتصاب کارکنان بریتیش پترولیوم در هلند

اقتصاد100- کارکنان پالایشگاه نفت پی‌ال‌سی بریتیش پترولیوم (BP) در روتردام تهدید می‌کنند که در صورت برآورده نشدن مطالبات حقوقی آنها در توافقنامه جدید جمعی تا ظهر 14 نوامبر، اعتصاب خواهند کرد، که نگرانی‌ها در مورد کمبود احتمالی دیزل در ماه آینده را تشدید می‌کند.

تهدید به اعتصاب کارکنان بریتیش پترولیوم در هلند

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از رویترز، پالایشگاه بریتیش پترولیوم در روتردام سالانه حدود 400 هزار بشکه نفت را فرآوری می کند و تامین کننده مهم گازوئیل اروپای شمالی است.

یاپ بوسما، سخنگوی اتحادیه CNV در مصاحبه ای گفت: «اگر ما واکنشی از برتیش پترولیوم در مورد اولتیماتوم و خواسته های خود دریافت نکنیم، اقدام به عمل خواهیم کرد.» CNV نماینده 440 نفر از 730 کارگر این پالایشگاه است.

بریتیش پترولیوم اعلام کرد که همچنان در بحث با اتحادیه ها باقی می ماند و امیدوار است به یک راه حل برسد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما متاسفیم که هنوز به توافقی نرسیده ایم و ممکن است اقداماتی انجام شود. ما معتقدیم که پیشنهادی منصفانه و مبتنی بر بازار ارائه کرده‌ایم، و طبیعتا برای دستیابی به توافق زودهنگام در گفتگو باقی می‌مانیم.»

بوسما افزود که پیشنهاد نهایی بریتیش پترولیوم برای یک قرارداد جدید کار جمعی که از آوریل مورد بحث قرار گرفته است، افزایش 5 درصدی دستمزد و یک پاداش 4000 یورویی بوده است.

بوسما گفت که با تورم هلند در حدود 15 درصد، کارگران به دنبال افزایش 6 درصدی، پاداش 4000 یورویی و همچنین بسته غرامت سهام هستند که 3.5 درصد دیگر دستمزد را افزایش می دهد.

ناظران بازار و دولت هلند نسبت به کمبود احتمالی گازوئیل پس از ممنوعیت ورود نفت روسیه به بنادر اروپایی در اوایل دسامبر هشدار داده اند.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما