مشکلات پیش روی نخست‌وزیر جدید بریتانیا چیست؟

هشدار سوناک درباره چالش بزرگ اقتصادی بریتانیا

ریشی سوناک هشدار داد که بریتانیا با یک «چالش اقتصادی عمیق» روبرو خواهد شد، در حالی که او پس از پیروز شدن در رقابت برای جانشینی لیز تراس به عنوان نخست وزیر، برای به دست گرفتن قدرت آماده می شود.

هشدار سوناک درباره چالش بزرگ اقتصادی بریتانیا

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از بلومبرگ، در یک سخنرانی کوتاه تنها چند ساعت پس از اینکه پنی موردانت از رقابت برای کسب کرسی رهبری بریتانیا کنار کشید، وزیر سابق خزانه‌داری 42 ساله قول داد که اتحاد ملت و حزبش را در اولویت خود قرار دهد. او گفت: «من روز به روز کار خواهم کرد تا برای مردم بریتانیا چیزی ارائه کنم.»

ریشی سوناک در مواجهه با بادهای مخالف از جمله تورم دو رقمی، افزایش نرخ بهره و افزایش هزینه های وام مسکن، با چالش بزرگی برای ایجاد ثبات در اقتصاد بریتانیا مواجه است. پس از اینکه 7 هفته فاجعه بار تراس در قدرت، حزب محافظه‌کار را در نظرسنجی‌ها دچار ضعف کرد، او همچنین وظیفه دشواری برای متحد کردن جناح‌های مختلف محافظه‌کار دارد، به طوری که بسیاری از اعضای پارلمان حزب، او را مسئول سقوط بوریس جانسون و تراس می‌دانند.

این یک تحول قابل توجه در دوران سیاسی سوناک است، پس از اینکه وزیر دارایی سابق در ماه ژوئیه از دولت بوریس جانسون کنار رفت و سپس در آخرین رقابت رهبری حزب محافظه‌کار در تابستان به تراس شکست خورد. اما هشدارهای مکرر او مبنی بر اینکه برنامه‌های تراس باعث هرج‌ومرج اقتصادی می‌شود درست از آب درآمد و نخست‌وزیری تراس از بین رفت.

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما