مشکلات اصلی کسب و کارها در گرجستان کدامند؟

اقتصاد100-وزیر اقتصاد گرجستان به خبرنگاران گفت که کمبود پرسنل واجد شرایط همچنان مشکل اصلی توسعه کسب و کارها در گرجستان است.

 مشکلات اصلی کسب و کارها در گرجستان کدامند؟

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100، به گفته لوان داویتاشویلی صاحبان کسب و کار در گرجستان از صلاحیت کارکنان خود ناراضی هستند و به نیاز به بهبود آموزش تخصصی اشاره می‌کنند. وی افزود که صاحبان کسب و کارها بر این باورند که امروز نیروی کار کافی از جمله نیروی کار واجد شرایط وجود ندارد، و مردم نباید به رغم کمبود نیروی کار در کشور، برای کار به خارج بروند. همچنین باید مهارت ها را افزایش داد و اکنون دولت در حال بحث است که چگونه باید این کار را انجام داد.

داویتاشویلی خاطرنشان کرد که مقامات گرجستان در حال حاضر اصلاحات سیستم آموزشی را برای حل مشکل پرسنل متخصص آغاز کرده اند که عمدتا مدارس حرفه ای را تحت تاثیر قرار می دهد. کسب و کارهای گرجستان سال هاست که با کمبود پرسنل واجد شرایط روبرو بوده و این یکی از چالش های اصلی اقتصاد گرجستان است. بنابراین این کشور اصلاحات جامع در سیستم آموزش را آغاز کرده است، که تاکید اصلی آن بر آموزش حرفه ای و توسعه آموزش و پرورش برای فراگیری مهارت‌های عملی مورد نیاز بخش خصوصی است.

 وی گفت: «اصلاح مدارس حرفه ای شامل گذار به نظام آموزشی دوگانه است که امکان تحصیل دروس عمومی و آموزش حرفه ای را همزمان فراهم می‌کند.» داویتاشویلی اضافه کرد: «آموزش حرفه‌ای دیگر یک بن‌بست نخواهد بود، بلکه به جوانان این فرصت را می‌دهد تا به درستی برنامه‌ریزی کنند، مهارت‌های خود را توسعه دهند و از آن در آموزش عالی استفاده کنند.»

پایان پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما