افشاگری تازه راغفر : برای پنهان کردن دزدی 62 تن طلا آب کردند !

حسین راغفر با نقد اقتصاد کشور و تبدیل آن به اقتصاد رفاقتی در بخش از افشاگری های خود گفت: 62 تن طلا آب کردند و به بانک ها دادند تا دزدی ها مشخص نشود!

افشاگری تازه راغفر : برای پنهان کردن دزدی 62 تن طلا آب کردند !

به گزارش اقتصاد100 از جماران، حسین راغفر، اقتصاددان گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند.

وی افزود: زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی 12 هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به 260 هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول های رفته به بحران اصلی بانکی در سال 1392 تبدیل شد.

این اقتصاددان افشا کرد: همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی 76 تن و به روایت دیگری 62 تن طلای کشور را آب کردند و به بانک ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه ها به قیمت بالاتر، دزدی های صورت گرفته را جبران کنند.

راغفر افزود: در سال 1365 کل درآمدهای ارزی کشور 7 میلیارد دلار بود که 3 میلیارد آن صرف ارائه کالاهای اساسی به مردم و با 4 میلیارد دلار جنگ و جامعه را اداره می کنند. چه اتفاقی افتاده که الان 80 میلیارد دلار کفاف هزینه های آقایان را نمی دهد؟

این مدرس دانشگاه گفت: تا اصلاحات صورت نگیرد، حل مشکلات کشور منتفی است و یک آینده تاریک در انتظار حاکمیت است. ما بیش از هرچیزی نگران تمامیت ارضی کشور هستیم.

انتهای پیام/

منبع : جماران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • بوسجين ارسالی در

    دكترًدر كشور ما قانون حكومت نمي كند فرمان ها حكومت مي كند و افرادي با فرمانًهاي من در اوردي ضمن قداست زدايي از قانون بر هرج و مزج در كشور اضافه كرده كشور را وارد بحران مي كنند و انقدر بيسواد هستند كه عواقب ان را درك نمي كنند فقط در حال زندگي مي كنتد حالي بدون خلاقيت ومسئوليت گذر كند

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما