اختصاصی اقتصاد 100

اعتراف تلخ مجلسی ها : زور کسی به خودرو سازان نمی رسد!

اقتصاد 100 - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان شرایطی را فراهم کردند که زور کسی به آنها نرسد و دود این رفتار تنها به چشم مصرف کننده می رود.

اعتراف تلخ مجلسی ها : زور کسی به خودرو سازان نمی رسد!

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به دپوی خودروهای داخلی در پارکینگ و پاسخگو نبودن آنها نسبت به تعهداتشان به اقتصاد 100 گفت:متاسفانه تولید کنندگان، عرضه را با توقف تولید و گاهی با انجام ندادن تعهد و وعده هایشان دچار اختلال می کنند، مطابق گزارشات ،عکس ها و بازدید های میدانی انجام شده قضیه دپوی خودرو در پارکینگ خودروسازان صحت دارد واین روند غیر قابل قبول ،مسبوق به سابقه است.

وی تصریح کرد: خودروسازان با ادعای اینکه زیان ده هستند تلاش می کنند هر بار با گرفتن مجوز از شورای رقابت ویا دستگاههای متولی ،بهانه ای برای افزایش قیمت پیدا کنند و مصرف کننده هم چاره ای جز تمکین ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه چنین روندی باید هر چه سریعتر قطع شود و خودروسازان به تعهداتشان نسبت به مردم مسئولیت بخرج دهند درمورد ضعف نظارتی بر این صنعت گفت: ضعف نظارتی شامل بنده به عنوان نماینده مجلس تا دیگر نهاد می شود چون خودروسازان شرایطی را برای خودشان فراهم کردند که زور کسی به آنها نمی رسد و دود  این رفتار به چشم مصرف کننده می رود.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس هم اکنون در حال بررسی برنامه هفتم توسعه است و در این فرصت ،جلسات کمیسیون های تخصصی برگزار نمی شود تا این موارد بررسی شود اما در اولین فرصت این اقدامات را رسیدگی خواهیم کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما