شما نظر بدهید/ آیا مالکان، مصوبه دولتی افزایش اجاره مسکن حداکثر 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرستانها را رعایت می کنند یا خیر ، چرا ؟

اقتصاد 100- در حالی که مقامات دولتی به کاهش نرخ تورم استناد می‌کنند، بازار اجاره‌ بها در کشور با رشد قابل توجه قیمت‌ها روبروست.

شما نظر بدهید/ آیا مالکان، مصوبه دولتی افزایش اجاره مسکن حداکثر 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرستانها را رعایت می کنند یا خیر ، چرا ؟

بازار اجاره‌بها در ایران با رشدی رعدآسا در ماه‌های اخیر روبروست. بسیاری از کارشناسان معتقدند افزایش شدید قیمت مسکن سبب شده تقاضای بالقوه در بازار ایران برای خرید مسکن به تقاضای اجاره بدل شود و این نامتوازن بودن عرضه و تقاضا در بازار دلیل مهم رشد قیمت در بازار اجاره است .

این در حالی است که مصوبه افزایش حداکثر 25درصدی ا جاره بها در کلان شهر تهران و 20 درصد در شهرستانها اخیرا توسط مجلس ابلاغ شده است

دولت اما با تعیین سقف اجاره در صدد مهار این بازار برآمده و مشوق‌های مالیاتی برای قراردادهایی با عمر بیش از یک سال را در نظر گرفته است. حال سئوال اینجاست، با وجود اعلام برنامه‌های متعدد و متنوع چرا اجاره‌ها در ایران مدیریت نشده است؟

شما کاربران  می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات اعلام کنید.

 

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • محمد ارسالی در

    من در شهر طبس مستاجرم و 15 فروروردین اجاره نامه پایان پذیرفت .یک زیرزمین به 20میلیون رهن و 900هزار تومان در اجاره داشتم.تاریخ پایان قرارداد 20میلیون رهن و 1میلیون و 800هزار کرده و انهم از نظر صاحبخانه کم است و نظرش بیشتر بوده است.یعنی 100 درصد اجاره افزایش یافته است.هیچ نظارتی نیست.و اگر بر اساس مصوبات دولت چیزی بگوییم و یا به او بگویم حقوقمان 20 درصد بیشتر افزایش نیافته است و توان بالابردن بیشتر را ندارم به ما می گویند تخلیه کنید و بروید به جای دیگر و یا جای ارزانتر بیابید.با این اوصاف چه باید کرد؟معلم بازنشسته

.

اخبار سلامت

سینما در سینما