عضو هیات رئیسه انبوه‌سازان تهران پاسخ داد؛

چرا دولت مسکن ملی را نمی‌سازد؟ / دعوای انبوه‌سازان با دولت

اقتصاد ۱۰۰- وعده سالانه یک میلیون مسکن رئیسی هر روز آب می‌رود. چرا دولت مسکن ملی را نساخت؟ عضو هیات رئیسه انبوه سازان تهران پاسخ داد: برای ساخت مسکن ملی میان دولت و انبوه‌سازان دعواست.

چرا دولت مسکن ملی را نمی‌سازد؟ / دعوای انبوه‌سازان با دولت

به گزارش خبرنگار سرویس کسب و کار اقتصاد 100، دولت رئیسی وعده داده بود برای مردم در چهار سال ابتدایی یک میلیون مسکن بسازد. اما این وعده هر روز آب می‌رود و دولت نتواسته به وعده‌های خود عمل کند. چرا دولت علی رغم نیاز مردم مسکن ملی را نمی‌سازد؟

در همین مورد، عضو هیات رئیسه انبوه‌سازان تهران به اقتصاد 100 گفت: علت به تعویق افتادن طرح مسکن ملی این است که هنوز الگوی درستی از سوی دولت دست سازندگان و انبوه‌سازان نرسیده است. البته اخیرا نیز دولت قرارداد ساخت مسکن ملی را دستکاری کاری کرده و این باعث دلسردی انبوه‌سازان شده است.

رامین گوران اوریمی توضیح داد: در زمان احمدی نژاد برای ساخت مسکن مهر قرارداد میان موجر یعنی دولت و مستاجر یعنی انبوه‌سازان مشخص بود اما اکنون این قانون تغییر کرده است. یعنی این قرارداد با هم آمیخته شده و بخش خصوصی یعنی انبوه‌سازان سهمی در این قرارداد ندارند. از این‌رو برای انبوه‌سازان نیز رمقی نمانده است.

اوریمی بیان کرد: هنوز دولت برای ساخت مسکن ملی کشف قیمت صحیحی به انبوه‌سازان نداده است. به نظر می‌رسد با این نوسان قیمت مصالح ساختمانی هیچ عزم راسخی برای ساخت این مسکن وجود ندارد.

براساس این گزارش، وعده  بزرگ دولت  روز  به روز از سوی اطرافیان آقای رئیس جمهور آب می شود. رستم قاسمی در تابستان امسال با تاکید بر این که روند کار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بخشیده شود، گفته است قرار نیست سالی یک میلیون مسکن ساخته شود. او همچنین گفته بود: تا پایان دولت باید ۲ میلیون مسکن ساخته و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما