گاف بزرگ باسلام در شعارسازی و تبلیغات تلویزیونی
چرا اپلیکیشن های ایرانی مسئولیتی در قبال خدمات قبول نمی کنند؟
به گزارش اقتصاد100، اپلیکیشن با سلام به عنوان مکانی برای حضور خرده فروشی ها است.
این اپلیکیشن مدعی است واسطه ای بین فروشنده و خریدار است و مبادله پول خریدار و فروشنده صرفا پس از تایید خریدار از کیفیت محصول انجام می شود.
با سلام که یکی از محموعه های دانش بنیان پارک علم و فن آوری استان قم است تبلیغات تلویوزیونی اش از نیمه اسفند ماه در کمپینی تازه به صورت جدی در حال پخش از شبکه های تلویزیونی است.
در حالی که اپلیکیشن ها فروش کالا و خدمات در دنیا تلاش می کنند اعتماد مخاطب را کسب کنند اما این اپلیکیشن داخلی وجه غالب شعارش رفع مسئولیت از خود است.
ویژگی غالب و قابل توجه این تبلیغات تلویزیونی گردن نگرفتن وضعیت غرفه دارن است. جمله تکراری این تبلیغ تلویزیونی این است: «اول با غرفه دارها آشنا شو؛ بعد ازشون خرید کن!». معنای این پیام چیزی جز این نیست که با سلام مسئولیت محصولات عرضه شده را نمی پذیرد و در قبال آنها مسئولیتی ندارد. این جمله مسئولیت ناپذیری یک اپلیکیشن وطنی را نشان می دهد که ضربه ای به اعتماد عمومی محسوب می شود.
ارسال نظر