رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان:

تجارت زیاد می خواهید، تعرفه را کم کنید/ نماینده مجلس: پیگیری می کنیم

اقتصاد 100- رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان صدور تعرفه‌های تجاری را مهم‌ترین مانع در مسیر توسعه تجارت ایران و پاکستان ارزیابی می کند.

تجارت زیاد می خواهید، تعرفه را کم کنید/ نماینده مجلس: پیگیری می کنیم

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100 از اتاق ایران، عبدالحکیم ریگی، رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان، با انتقاد از صدور تعرفه‌های تجاری به عنوان مهم‌ترین مانع در مسیر توسعه تجارت دو جانبه میان دو کشور، تجارت آزاد را بهترین راه‌حل در برابر این مشکل ارزیابی کرد. ریگی همچنین به ظرفیت‌های حوزه حمل‌ونقل جهت تقویت تجارت میان دو طرف اشاره کرد و بر ضرورت استفاده ازظرفیت‌های کارنه‌تیر از سوی پاکستان و فراهم کردن بسترهای لازم در این بخش تاکید کرد.

این فعال اقتصادی مکمل بودن ایران و پاکستان در حوزه انرژی را مورد توجه قرار داد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در نقطه صفر مرزی با توجه به ارزان بودن انرژی در ایران به منظور تولید انواع محصولات در این منطقه و صادرات در کنار استفاده دو طرف از آن پیشنهاد می‌شود.

ریگی همچنین بازگشایی مرز ریندان با پیگیری‌های دولت پاکستان را اقدام خوبی عنوان کرد که اتفاق افتاده و می‌تواند به تقویت سطح مناسبات و روابط دو کشور کمک کند.

جعفر قادری، نایب‌‌رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مجلس شورای اسلامی نیز به حمایت‌هایی که باید توسط دولت و نمایندگان مجلس برای توسعه روابط تجاری صورت می‌گیرد، اشاره کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد که موانع و مشکلات را در حوزه‌های گمرکی و مرزی با استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس شناسایی و پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما