سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی:

جریان خدمت‌رسانی دولت و اصناف باید دوسویه باشد

اقتصاد100-احد آزادی‌خواه، سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفت و گو بیان کرد: جامعه اصناف در دوره انقلاب، یکی از شبکه‌های مؤثر و حامی جریان انقلاب بودند که بسیاری از حرکت‌های انقلابی توسط جامعه اصناف کلید زده شد. بعدها نیز بسیاری از اقدامات اجتماعی و سیاسی در پرونده زرین اصناف ثبت شد.

جریان خدمت‌رسانی دولت و اصناف باید دوسویه باشد

به گزارش خبرنگار گروه کسب وکار، احد آزادی‌خواه، سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اصناف در دوره انقلاب، یکی از شبکه‌های مؤثر و حامی جریان انقلاب بودند که بسیاری از حرکت‌های انقلابی توسط جامعه اصناف کلید زده شد. بعدها نیز بسیاری از اقدامات اجتماعی و سیاسی در پرونده زرین اصناف ثبت شد.

وی ادامه داد: در شرایط کرونا نیز همراهی جامعه صنفی با مصوبات ستاد ملی کرونا در تعطیلی واحدهای صنفی و پذیرش محدودیت‌های کسب‌وکار نشان داد که اصناف همچنان در کنار مسئولان نظام هستند و ایشان این بار نیز برای سلامت مردم از کسب‌وکار خود گذشتند.

سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این‌ بین طبیعتاً دولت نیز وظایف بزرگی را بر عهده دارد. به طور مثال در خصوص مالیات‌های صنفی که امروز دغدغه اصناف است، دولت و مجلس باید حمایت‌های مناسبی از اصناف داشته باشند و نیازمندی‌های اصناف را با حداکثر توجه رفع کند تا جریان خدمت‌رسانی دوسویه باشد. یعنی همان‌طور که جامعه صنفی و اتاق اصناف ایران برای ارائه خدمات در مناسبت‌های ملی – مذهبی – اقتصادی خوش درخشیده‌اند و به‌عنوان یک رکن ظاهر شده‌اند، انتظار می‌رود دولت هم به نیکی و با تمام توان برای رفع نیازمندی‌های اصناف تلاش کند.

آزادی‌خواه بیان کرد: همان‌طور که رئیس مجلس در سالروز ملی گرامیداشت اصناف اشاره کردند، مجلس حداکثر تلاش را برای روان‌سازی مشکلات اصناف به‌ویژه در خصوص مالیات خواهد داشت؛ به‌گونه‌ای که فشار کمتری به اصناف بیاید تا ضمن اجرای قانون، حداکثر خدمات را به این قشر ارائه دهیم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما