قیمت خودروی «ری را» سوگلی جدید ایران خودرو مشخص شد

اقتصاد ۱۰۰- قیمت نهایی ری را ایران خودرو ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت خودروی «ری را» سوگلی جدید ایران خودرو مشخص شد

ری را بنزینی از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد.

شتاب صفر تا صد "ری را" بنزینی حدود ۱۰.۴ ثانیه اعلام شده است.
وزیر صمت گفت: خودروی «ری را» تقریبا بیشتر آپشن ها برای رقابت با خودروهای خوب دنیا و استانداردهای دنیا را دارد. علی آبادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره خودرو ری را اظهار کرد: خودرو ری را تقریبا بیشتر آپشن ها برای رقابت با خودروهای خوب دنیا و استانداردهای دنیا را دارد. مهندسی و طراحی این خودرو داخلی است و با برند ایران عرضه می شود.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت این خودرو زیر ۱ میلیارد تومان خواهد بود؟ گفت: بله.

 علی آبادی افزود: سالی ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ساخته می شود.  خودروی ری‌را ، تقریباً همه آپشن‌ها را در رقابت با خودروهای خوب دنیا دارد از نظر استاندارد و ایمنی استاندارد بسیار بالایی دارد.

وزیر صمت ادامه داد: این خودرو، دو گونه موتور دارد بیش از ۶۷ درصد ساخت داخل شده است از همه مهم‌تر اینکه مهندسی و طراحی با نام و نشان تجاری ایرانی می‌تواند به دنیا عرضه شود. قیمت خودرو «ری‌را» کمتر از یک میلیارد است و عرضه آن از اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: ساعتی ۲۰ عدد و سالی ۱۱۰ هزار عدد از این خودرو تولید می‌شود که آمار نسبتا خوبی است. این یک تحول ساده در صنعت خودروی داخلی است و امیدوارم به لحاظ کیفی مورد پسند قرار گیرد.
 
وزیر صمت گفت: این خورو هم نمونه برقی و هم نمونه بنزینی دارد و نمونه کنونی نمونه بنزینی است و نمونه برقی هم ساخته شده. چند سالی بود که خودرو به کشور وارد نشده بود یک عده طالب بودند که خودروی خارجی سوار شوند .
 
وی افزود: ناترازی در کیفیت و تنوع درخصوص خودرو موضوع قابل قبولی است

منبع: بازار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما