پایان بورس امروز ۲۳ دی ۱۴۰۲ / بورس رنگ سبز بر تن کرد

اقتصاد ۱۰۰- بورس تهران امروز صحنه معاملات پرحجم در سهام دلاری بود. بازار سهام از میانه هفته گذشته که قیمت دلار روندی افزایشی را آغاز کرده، شاهد تحرک معامله‌گران در سهام شاخص‌ساز که عموما صادرات‌محور هستند، بوده است. این روند با افزایش بیشتر قیمت دلار در معاملات روز جاری، ادامه یافت و بازاری سبزپوش را به سهامداران هدیه داد. با این حال، امروز بیش از هزار میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شد که به نظر می‌رسد، بازار افزایشی دلار را هدف قرار داده باشد.

پایان بورس امروز ۲۳ دی ۱۴۰۲ / بورس رنگ سبز بر تن کرد

قیمت دلار امروز هم افزایشی است و با شروع معاملات نقدی، خود را به آستانه کانال 52 هزار تومانی رسانده است. این روند صعودی، سهامداران را نسبت به نمادهای صادراتی خوش‌بین و آنها را به سمت شرکت‌های بزرگ بازار هدایت کرده است.

به این ترتیب، امروز بیشتر نمادهای بزرگ گروه‌های صادراتی، پرمعامله بودند و در جاده صعودی قرار گرفتند. گروه‌های فرآورده‌های نفتی، فلزی و شیمیایی از جمله صنایعی بودند که بیشتر نمادهای آنها در محدوده مثبت معامله شدند. در همین حال، امروز گروه‌های خودرویی و بانکی هم عملکردی مناسب داشتند و به‌ویژه نماد خودرو توانست رشد مناسبی را ثبت کند.

عملکرد شاخص‌ها

شاخص ک ل بورس امروز با رشد 9 هزار و 552 واحدی، معادل 0.44 درصد بالا رفت و به ارتفاع دو میلیون و 180 هزار و 516 واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در روندی موازی اما با شتاب کمتر، 922 واحد رشد کرد و معادل 0.12 درصد بالا رفت تا در سطح 764 هزار و 133 واحد قرار گیرد.

شاخص کل فرابورس هم امروز صعودی بود و با رشد 62 واحدی، معادل 0.24 درصد رشد کرد تا به ارتفاع 26 هزار و 337 واحد برسد. میزان رشد شاخص‌های هم‌وزن و فرابورس نشان می‌دهد که امروز توجه معامله‌گران بازار سهام بیشتر به سمت نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز جلب شده است.

پایان 23 دی

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی هم امروز نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، افزایشی بوده و تا لحظه تنظیم این گزارش به 9 میلیارد و 800 میلیون برگه سهم رسیده که با ارزش 6 هزار و 150 میلیارد تومان انجام شده است.

ورود و خروج پول حقیقی

سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی تا لحظه تنظیم این گزارس، شاهد ورود 25 میلیارد تومان پول حقیقی بوده‌اند؛ این در حالی است که هزار و 20 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شد. سرمایه‌گذاران بازار سهام امیدوارند، خروج پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت به مقصد سهام باشد اما با توجه به معاملات خرد بازار سهام و میزان تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی، به نظر می‌رسد خروج این پول بیشتر به سمت بازار افزایشی دلار باشد!

منبع: تجارت نیوز

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما