کدام سرمایه‌گذاران این روزها در بورس برنده هستند؟

اقتصاد ۱۰۰- اگرچه وضعیت بازار سرمایه سهامداران را کلافه کرده، اما پیام الیاس کردی به یک سوال اساسی پاسخ می‌دهد؛ برندگان این روزهای بورس چه کسانی هستند؟

کدام سرمایه‌گذاران این روزها  در بورس برنده هستند؟

پیام الیاس کردی کارشناس بازار سرمایه  درباره آخرین وضعیت  بازار سرمایه اظهار داشت: یکی از فاکتورهایی که ما برای بالا رفتن بازار داریم، موضوع ارز است. البته نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت که اگر ریسک‌های بازار ما کاهش پیدا کند قاعدتا بازار می‌تواند واکنش مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: فعلاً نرخ ارز و ریسک‌های بازار سرمایه دو عامل مهم هستند. بعد از این دو عامل باید به سراغ سودسازی شرکت‌ها و دورنمایی که قیمت‌های جهانی و رشد شرکت‌ها می‌توانند داشته باشند.

فشار فروش به دلیل ریسک های بازار است

این کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت تکنیکالی  شاخص کل ، عنوان کرد: مدتی است که شاخص کل علاقه زیادی به دو میلیون واحد دارد و هم حفظ و هم عدم خروج از این محدوده برای شاخص مهم است. چه شاخص کمتر از این محدوده و چه بالاتر را انتخاب کند، مدتی در این وضعیت خواهد بود.

بورس هفته دوم دی 1401 چه می شود؟ - برندگان این روزهای بورس



وی ادامه داد: فشار فروش به دلیل ریسک های بازار است. یک نکته مهم هم این است که فشار فروش عجیب و غریبی در بازار وجود ندارد، بلکه به قدری حجم و ارزش معاملات پایین است که بازیگر فقط برای حجم خوردن حرکاتی انجام می‌دهد و دلیل ویژه‌ای برای فروش‌ها وجود ندارد.

الیاس کردی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم پول‌های هوشمندی که از بازار خارج می‌شوند مقصد عجیبی داشته باشند. همه بازارها حالت رکودی دارند. به نرخ بهره توجه کمتری می‌شود و احتمالا با توجه به جهت گیری نرخ بهره هم فعلا بازارها در رکود قرار داشته باشند.

برندگان این روزهای بورس چه کسانی هستند؟

وی با بیان اینکه « سهامداران ی که در این شرایط بازار دوام بیاورند، می‌توانند برنده‌های بازی باشند،» گفت: ترجیح و توصیه من به سهامداران این است که از این روزها هم لذت ببرند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: اگرچه شرایط سختی است اما توانایی ماندن و شکیبایی داشته باشند چون قاعدتا بازار شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و طی دو سال آینده با توجه به دیدگاه تورمی خرید صبورانه آنها را موفق خواهد کرد.

منبع: شهر بورس

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    سود کردن در بورس الان تخصصی شده و کار هر کسی نیست. یک نفر از بیست نفر میتواند سود کند بقیه ضرر حتی تا دو سال بعد. هنوز نمادهای دو سال قبل در ضرر هستند در اصل پول جدا از تورم که بیش از دویست درصد هم از تورم عقب افتادند. سرمایه ۱۰۰ میلیونی دو سالل قبل میشد خانه ۸۰ متری خرید الان رهنش هم نمیشود. ولی از جنبه جمع کردن نقدینگی و نوسانگیری و سود دولت و شادی رهبر کبیر و ریس بانک مرکزی خوبه

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما