پیش‌بینی متفاوت کارشناسان اقتصادی درباره قیمت دلار در بازار

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار در شروع به کار بازارهای مالی در روز شنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد. افت هزار و ۳۰۰ تومانی دلار این اسکناس را در آخرین معامله روز شنبه در کف کریدور ششم نشاند.

پیش‌بینی متفاوت کارشناسان اقتصادی درباره قیمت دلار در بازار

قیمت دلار در اولین روز هفته با کاهش بیش از هزار تومانی بازگشایی و در کف کریدور ششم معامله شد. روند کاهشی قیمت این اسکناس به چند موضوع مهم گره خورده است، اما به نظر می‌رسد بیشترین تاثیر را از آرامش در خاورمیانه و کاهش احتمال تنش دریافت کرده است. همچنین به نظر می‌رسد انتخابات آمریکا و جلو افتادن کامالا هریس از حریف خود که به مذاکره با ایران معتقد است، توجه معامله‌گران ارز را جلب کرده است.

بررسی بازار ارز حاکی از آن است که تب تقاضا در بازار ارز اندکی فروکش کرده و بازار از التهاب اخبار سیاسی تا حدودی خالی شده است. معامله‌گران معتقدند توجه‌ها در هفته گذشته صرفاً معطوف به اخبار سیاسی و احتمال وقوع جنگ بود اما در حال حاضر برخی سیگنال‌ها حکایت از آرامش در منطقه خاورمیانه دارد و همین موضوع تب تقاضا در بازار ارز را پایین آورده است.

پیش‌ بینی قیمت دلار

با وجود سیگنال‌هایی که طی دو روز اخیر روانه بازارهای مالی شد، به نظر می‌رسد اگر اخبار همچنان پالس مساعد به بازارهای مالی بدهند، احتمال برگشت دلار به کانال‌های پایانی کریدور پنجم بالاست. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی ماندگاری قیمت را مهم‌تر از تاچ‌های کوتاه‌مدت می‌دانند و معتقدند انتظارات تورمی افزایشی است و در نیمه دوم سال به رسم تجربه گذشته، قیمت دلار بالاتر از نیمه ابتدایی سال قرار می‌گیرد.

کارشناسان اقتصادی هر گونه پیش‌بینی نسبت به آینده قیمت دلار را منوط به اخبار سیاسی می‌دانند و می‌گویند هیچ پیشنهادی برای ورود یا خروج از بازارهای مالی نمی‌توانند داشته باشند.

منبع: تجارت نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما