اختصاصی اقتصاد 100؛

تصویرسازی از وزیر اقتصاد با پول سهامداران بورس !

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار که یک نهاد عمومی غیردولتی است و بودجه آن از طریق کارمزد سهامداران تأمین می‌شود، مشغول مستند سازی خدمات وزیر اقتصاد، آماده سازی گزارش عملکرد ده ماهه وزارتخانه، ساخت انواع تیزر از وزیر اقتصاد در دیدار با خودروسازان و استانداران و... است.

تصویرسازی از وزیر اقتصاد با پول سهامداران بورس !

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- بر اساس اسناد مالی که در اختیار این رسانه قرار گرفته است، سازمان بورس که فاقد هرگونه وابستگی به بودجه دولتی است از جیب سهامداران در حال خرج کردن برای وزارت اقتصاد است.

روابط عمومی سازمان بورس که در تعریف اداری و تشکیلاتی هیچ‌گونه تعهدی مبنی بر خدمت‌رسانی به وزارت اقتصاد ندارد، از جیب بیت المال در حال ساخت تیزر، موشن گرافیک، گزارش عملکرد و حتی «تصویرسازی از وزیر اقتصاد» است!!

این اتفاقات در حالی از زیر چشم سهامداران پنهان است که تمام اسناد و مدارک این فعالیت‌ها با امضای مدیر روابط عمومی سازمان بورس در اختیار  امور مالی سازمان بورس قرار می‌گیرد و مرتب و منظم چک آنها پاس می‌شود!

سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر باید مظهر شفافیت باشد، اما متاسفانه روابط عمومی این سازمان، در حال انجام اقداماتی خارج و حتی خلاف شرح وظایف قانونی خود آنهم از جیب سهامداران است.

امید می‌رود سازمان بورس به این اتفاقاتی که زیر گوش خودش در حال رخ دادن است، حساس‌ باشد و حداقل از مدیر مالی سازمان، لیست صورتحساب‌هایی که این مدت مدیر روابط عمومی به دوش این سازمان گذاشته را مطالبه کند تا از جزئیات این اسناد و مدارک مطلع شود.

انتهای پیام / 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • نادر ارسالی در

    سلام
    وقت بخیر
    چرا در این متن بالا بلندتون از بازار سرمایه و بورس صحبت نکردید ؟ یادتان نیست چقدر برای بورس راهکار و توییت میزد ؟ چرااااااا دیگه کسی از برای بورس دولت رئیسی و شخص خاندوزی را زیر سئوال نمیبرد؟ چرا هیچکسی نمیداند مردم مالباخته بورس کمرشان شکست , زندگیشان نابود شد - در واقع بیشتر ضرر و بدبختی در همین دولت رئیسی اتفاق افتاده- براتون عیناً اسم سهم میبرم که فکر نکنید اغراق میکنم - غپینو در 2 هزار تومان به مردم فروختند و با کلی ضرر رساندن به مردم و سر و صدا قیمتش به 700 تومان رسیده بود و همه سهامداران شاکی بودند- با شعارهای رئیسی و اطرافیان دولت رئیسی سهامداران مالباخته امیدوار شدند اما وقتی وزیر ضد بورس آقای خاندوزی آوردند قیمت سهم دوباره نصف شد یا یک سوم رسید و با این تورم عملاً مردم بیچاره شدند
    سهم غپینو آخر دوره روحانی 700 تومان بود اما سهامداران منتظر بودند با رئیس جمهور شدن یک فرد انقلابی و یار محرومین ضررشان جبران بشه - اما همسن سهم غپینو قیمتش بعد از 3 سال که 1/5 سالش در دولت رئیسی هست قیمتش الان 312 تومان هست- یعنی روحانی بورس را زخمی کرد اما دولت رئیسی تیر خلاص زد خصوصاً به سهامداران غپینو
    آقای خاندوزی ضد تولید و ضد بورس هست و نابودددد کرده
    کاش یک خبرنگار, یک انسان شریف و با وجدانی این موارد هم ازش پیگیری کند

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما