نهنگ‌های ارز دیجیتال را بشناسید

نهنگ‌های ارز دیجیتال را بشناسید هولدرهای بزرگی که مقادیر زیادی ارز دیجیتال و پول دارند که درمعرض ریسک قرار دارند.

نهنگ‌های ارز دیجیتال را بشناسید

نهنگ‌های ارز دیجیتال هولدرهای بزرگ ارز دیجیتال هستند. آنها معمولاً مقادیر زیادی ارز دیجیتال و پول دارند که درمعرض ریسک قرار دارند و می‌توانند با خریدوفروش مقادیر زیادی ارز دیجیتال، بازار را تکان دهند.

برای مثال، اگر یک نفر صاحب چهارمین کیف پول بزرگ بیت کوین در جهان باشد و تصمیم بگیرد که مقداری از بیت کوین خود را نقد کند، این اقدام او می‌تواند موجب نوسان فراوان قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت شود. نهنگ‌های ارز دیجیتال می‌توانند قیمت آن را دست‌کاری کنند و تفاوتی ندارد که این ارز دیجیتال بیت کوین یا اتریوم یا دوج کوین باشد.

 

 

بازار ارز دیجیتال بازاری پرنوسان و بی‌ثبات و به‌شدت سوداگرانه است و ساختار قانون‌گذاری مشخصی در معاملات آن وجود ندارد؛ بنابراین، ارزهای دیجیتال در‌مقایسه‌با سهام یا اوراق قرضه با قیمت پیش‌بینی‌‌نشدنی‌تری معامله می‌شوند.

این بی‌ثباتی نگرانی‌هایی برای سرمایه‌گذاران هنگام ورود به این بازار ایجاد کرده است. عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، سفته‌بازی، هزینه تولید، رقابت، مقررات و وجود نهنگ‌های ارز دیجیتال بر بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال مؤثرند.

بازار نزولی سال ۲۰۲۲ باعث شده است که افراد بسیاری به تدوام حیات و سودآوری صنعت ارز دیجیتال شک کنند. در‌حالی‌که برخی از حامیان ارزهای دیجیتال معتقدند که بازارها در‌نهایت تثبیت می‌شوند و ارزهای دیجیتال به‌مرور‌زمان ارزش خود را به‌دست می‌آورند، برخی دیگر به‌طور‌کلی به آینده ارزهای دیجیتال بدبین هستند. درنهایت باید بگوییم که تنها زمان به ما خواهد گفت که آیا ارزهای دیجیتال به ظرفیت کامل خود به‌عنوان ارز جهانی و روش پرداخت دست پیدا خواهند کرد یا فناوری زیربنایی آن‌ها به بن‌بست تکنولوژیک خواهد رسید.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما