وزیر اقتصاد و دارایی

وعده وزیر اقتصاد برای پیام‌های امیدوار کننده بورسی در بودجه ۱۴۰۲

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: تیم اقتصادی دولت در نظر دارد با همکاری کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون اقتصادی متغیر‌های موثر در بازار سرمایه را معرفی کند.

وعده وزیر اقتصاد برای پیام‌های امیدوار کننده بورسی در بودجه ۱۴۰۲

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100 -سید احسان خاندوری گفت: دولت سیزدهم نگاه مثبتی به بازار سرمایه دارد و برخلاف گذشته که  نگاه ها به بازار سرمایه موقت کوتاه مدت  بوده که زمینه ساز وارد شدن هزینه های زیادی به مردم وسهام داران  در سه ۴سال اخیر شده بود  فاصله بگیریم.

به گفته وزیر اقتصاد و امور دارایی شرایط مشخصی که  از خرداد در بازار سرمایه مشاهده می‌کنیم مقبول نبست و در این زمینه شرایط بازار سرمایه دنیا که سرریز شده است تاثیر گذار بوده همچنین نگرانی فعالان  بازار سرمایه  از سیاست اقتصادی دولت و عوامل درون زا سیاستی در این شرایط بازار سرمایه  اثر گذار بوده است.

وی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت درکنار کمیسیون اقتصادی  دولت و کمسیون تلفیق مجلس با توافق  های مشترکی که صورت میگیرد  متغیرهای  اثر گذار  بر این بازار سرمایه را  معرفی کند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی افزود:  متغیرهای را در بودجه ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد تا  فعالان اقتصادی به سود آوری برسد  و ما تلاش می‌کنیم  در بودجه ۱۴۰۲ پیام های امیدوار کننده به سهامداران بورس داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : واحد مرکزی خبر


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما