پیش‌بینی عجیب از میزان رشد بورس تا پایان سال

یکی از کارشناسان بازار معتقد است: احتمالا بازار بورس به دلیل عقب‌ماندگی‌هایی که دارد، تا پایان سال حدود 10 تا 15 درصد دیگر رشد کند.

پیش‌بینی عجیب از میزان رشد بورس تا پایان سال

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به سوال اقتصاد 100 درخصوص پیش‌بینی بازار بورس تا پایان سال گفت: همانطور که از وضعیت فعلی بازار مشخص است، بازار بورس نسبت به سایر بازارهای موازی مثل طلا، سکه، ارز و ... شاهد یک عقب‌ماندگی اساسی است. بنابراین درحال حاضر بورس در جبران این عقب‌ماندگی برآمده است.

رضایتی اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین متغیرهای بازار در این روزها، نرخ دلار است که آن هم با یک روند صعودی افسارگسیخته‌ای درحال افزایش است. بنابراین از آنجایی که اکثر شرکت‌های حاضر در بورس صادرات‌محور هستند، به این ترتیب به نظر می‌رسد تا زمانی که نرخ دلار افزایشی باشد، بورس نیز به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

وی همچنین درخصوص تاثیر نرخ دلار و پیش‌بینی شاخص کل بورس تا پایان سال تاکید کرد: برای پیش‌بینی شاخص کل بورس نمی‌توان رقم دقیقی را متصور بود اما به نظر می‌رسد در وهله اول، هرچه نرخ دلار افزایش یابد، روند صعودی بورس نیز ادامه‌دار باشد و تقریبا به عقیده بنده، حداقل شاخص کل می‌تواند 10 تا 15 درصد دیگر رشد داشته باشد تا این عقب‌ماندگی بورس از سایر بازارها جبران شود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما