تلاش برای عبور از بازار خرسی/ وضعیت مبهم ارزهای دیجیتال

الگوریتم‌ها نشان دهنده وضعیت نزولی هستند به طوریکه پیش بینی می‌شود بیت کوین در اواخر ماه جاری روی 16919 دلار بسته شده و تا اواسط سال آینده میلادی به 17292 دلار برسد.

تلاش برای عبور از بازار خرسی/ وضعیت مبهم ارزهای دیجیتال

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- اگرچه هرج و مرج در بازار ارزهای دیجیتال فروکش کرده است، اما پیامدهای فروپاشی FTX همچنان در سراسر چشم انداز، از جمله بیت کوین (BTC) احساس می شود. با این حال، بیت کوین به مرز 17000 دلار نزدیک شده است و شاخص ها نشان می دهند که امیدی برای حرکت صعودی در نیمه اول سال 2023 وجود دارد. در واقع، شاخص جریان پول (MFI) برای بیت کوین، الگوی نمودار مشابهی را دبا یک چرخش صعودی پیش بینی شده در بازه زمانی بین یک تا پنج ماه، نشان می دهد.

در همین رابطه، CryptoNoob گزارش داده که اولین دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) "در منطقه اشباع فروش معامله می شود،که از نظر تاریخی جایی است که پایین شکل می گیرد. این امر نشان می دهد که یک حرکت صعودی در آینده محتمل است. در واقع برخی تحلیل‌گران معتقدند بیت کوین در یک الگوی معاملاتی مثلث صعودی قرار داشته و در این شرایط یا آن را می‌شکند و یا از آن جدا خواهد شد.

این در حالی است که رکت کاپیتال به عنوان یکی از فعالان مشهور کریپتوکارنسی روز دوشنبه پیش بینی کرده که بیت کوین در ماه جاری زیر 17150 دلار بسته شده و ممکن است به دلیل عدم توانایی در شکست این مقاومت قیمتی، روند نزولی به خود بگیرد.

گفتنی است الگوریتم‌ها نشان دهنده وضعیت نزولی هستند به طوریکه پیش بینی می‌شود بیت کوین در اواخر ماه جاری روی 16919 دلار بسته شده و تا اواسط سال آینده میلادی به 17292 دلار برسد. علاوه بر این بررسی روند بازار نشان می‌دهد، قیمت بیت کوین در شامگاه روز سه شنبه 16832 بسته شده که نشان دهنده کاهش 0.2 درصدی قیمت روزانه است. هر چند که نسبت به 30 روز گذشته قیمت 1.5 درصد افزایش داشته است.

با در نظر گرفتن الگوی معاملات جانبی بیت کوین و فقدان هر گونه محرک قابل توجهی برای حرکت در هر جهت، بیت کوین در واقع می تواند به صبر و شکیبایی از سوی سرمایه گذارانی که منتظر افزایش قیمت هستند، نیاز داشته باشد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما