اگر می‌خواهید پولدار شوید؛ تون‌کوین تلگرام را جدی بگیرید

پس از اعلام تلگرام مبنی بر اینکه کاربران می توانند هویت های مبتنی بر بلاک چین را از طریق تون‌کوین خریداری کنند، این دارایی افزایش یافت. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا نیاز به استفاده از سیم کارت را دور بزنند.

 اگر  می‌خواهید پولدار شوید؛ تون‌کوین تلگرام را جدی بگیرید

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- با کاهش یافتن تورم و افزایش مجدد نرخ بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا، شاهد افزایش فروش رمزارزها در بازار کریپتوکارنسی هستیم. آخرین اصلاح قیمت نیز انتظار سرمایه‌گذاران برای کاهش بیشتر قیمت را دامن زده و همین امر موجب افزایش فروش بیشتر دارایی‌ها در بازار شده است.

در همین رابطه تحلیل‌گران معتقدند که وضعیت کنونی بازار هیچ محرک صعودی تعیین کننده ای ندارد. در واقع، پس از ثبت عملکرد متفاوت در روزهای اخیر، چندین ارز دیجیتال همچنان در کانون توجه قرار دارند.

تون کوین (TON)

در این راستا، تون کوین (TON) در بین دارایی‌های دیجیتال برجسته در منطقه سبز باقی مانده است. قابل ذکر است که توکوین که توسط پلتفرم پیام رسان تلگرام پشتیبانی می شود، از اخبار مثبت توسعه شبکه و پذیرش بهره مند شده است. افزایش اخیر پس از اعلام جفت TON/USDT برای معاملات آتی در صرافی gate.io و پشتیبانی کیف پول رمزنگاری SafePal به وجود آمد. علاوه بر این، پس از اعلام تلگرام مبنی بر اینکه کاربران می توانند هویت های مبتنی بر بلاک چین را از طریق تون‌کوین خریداری کنند، این دارایی افزایش یافت. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا نیاز به استفاده از سیم کارت را دور بزنند.

علاوه بر این، پس از بحران فروپاشی صرافی FTX، تلگرام برنامه ای را برای ایجاد یک پلتفرم معاملاتی اعلام کرد. اگر این طرح محقق شود، TON احتمالا موارد استفاده بیشتری را در زیر پلتفرم پیدا خواهد کرد.

گفتنی در زمان تنظیم این گزارش تون‌کوین با افزایش روزانه 8 درصد با قیمت 2.63 دلار معامله شد. تون‌کوین همچنین در نمودار هفتگی بیش از 35 درصد افزایش یافته است.

شبکه XDC

این شبکه در هفته‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را به ثبت رسانده است. همچنین با استفاده از اخبار مربوط به پذیرش و توسعه که به نظر می‌رسد به توکن XDC دسترسی کاربران بیشتری را می‌دهد. به عنوان مثال، از آنجایی که XDC انعطاف پذیری را از خود نشان می دهد، این شبکه استیبل کوین EURS STATIS را بر روی پلتفرم خود مستقر کرد. در همان زمان، این شبکه به یک کمپین استخراج نقدینگی 12 هفته ای در صرافی های gate.io و KuCoin پیوست.

 

سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که بهبود مستمر شبکه XDC و ارتقاهای مختلف، یک محرک صعودی برای توکن باشد. در حال حاضر، XDC با قیمت 0.02 دلار معامله شده و در طول 24 ساعت گذشته 2 درصد و در طول هفته 9 درصد سود را به ثبت رسانده است. البته تحلیل تکنیکال این توکن تحت تاثیر احساسات منفی بازار قرار دارد.

 OKB

OKB توکن بومی بلاک چین OKB و صرافی رمزنگاری OKX است. نگه داشتن این توکن دارای چندین مزیت است، مانند تخفیف در کارمزد معاملات و فرصت تولید پول غیرفعال. علاوه بر این، زمانی که OKX مقداری از عرضه ارز را می سوزاند، به دارندگان OKB پاداش داده می شود.

به نظر می‌رسد OKB از پیشرفت‌های پیرامون صرافی رمزنگاری OKX، مانند فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال جدید، سود می‌برد. به عنوان مثال، OKX فهرست ارز دیجیتال میم فلوکی (FLOKI) را اعلام کرد. این توکن همچنین پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شروع به دنبال کردن نمایه رسمی توییتر OKX کرد، به نظر می رسید که فشار بیشتری دریافت کند.

به طور کلی، از زمان ظهور OKB، این دارایی با تغییرات پویای قیمت موفقیت‌آمیز به ثبت رسانده است و میانگین قیمت علیرغم سقوط طولانی بازار انعطاف‌پذیر است.

در حال حاضر، OKB با 22.38 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است. در حالی که نمودار هفتگی نشان می دهد که توکن تقریباً 6 درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است، OKB با حمایت 19 دلار نزدیک به مقاومت معامله شده با مقاومت 23 دلاری مواجه است.

ریپل

ریپل XRP توکن بومی شرکت بلاک‌چین ریپل، همچنان به واسطه پرونده‌ای که با کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا دارد در مرکز توجه است. گفتنی است ریپل در این وضعیت رکود بازار  دستاوردهای قابل توجهی را به دست آورده است. با این وجود قیمت ریپل اکنون 0.35 دلار است که ضرر روزانه 0.7 درصدی را به ثبت رسانده است.

در واقع، توکن پس از ناکامی در حفظ سودهای اخیر، تحت تأثیر اصلاح عمومی بازار قرار گرفته است. قابل توجه است که جامعه ریپل موقعیت 0.50 دلاری را هدف قرار داده بود که با افزایش فعالیت خرس‌های بازار باطل شده است. به گزارش فاین بولد، ریپل می‌تواند سطح قیمتی 0.50 دلار را پس بگیرد، به این شرط که بتواند مقاومت 0.40 دلاری را بشکند. به گفته کارشناسان مسیر اصلی قیمت ریپل مرتبط به نتیجه دادگاه است.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) یکی از بزرگترین ذینفعان داده های تورم مثبت بود. با این که بیت‌کوین در مقطعی سطح 18 هزار دلار را پس گرفت، این موقعیت به عنوان بالاترین رقم پنج هفته ای برای آن ظاهر شده بود. اما در نهایت خرس‌ها بر گاو‌های بازار غلبه کرده و قیمت بیت‌کوین با اصلاحات بیشتر به زیر 17 هزار دلار رسیده است.

در این رابطه یکی از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقد است که بیت کوین احتمالاً در پی تحولات اقتصاد کلان با یک رشد موقت مواجه خواهد شد. شایان ذکر است، پس از اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش داد، این افزایش تسهیلات تمدید شد. با این حال، به نظر می رسد بیت کوین هنوز تحت تأثیر عوامل دیگری مانند پیامدهای سقوط FTX قرار دارد. در واقع پوپ تاکید دارد، بیت کوین باید قبل از صعود مجدد، مقاومت کلیدی را از بین ببرد.

گفتنی است، قیمت بیت کوین در طول روزهای اخیر 1 درصد ضرر روزانه و 3 درصد نیز ضرر هفتگی را ثبت کرده است. به همین دلیل کارشناسان معتقدند در هفته جاری بازار با عدم اطمینان مواجه خواهد بود. زیرا در کنار سایر عوامل کاهنده اکنون چالش صرافی باینانس هم جهت دامن زدن به احساسات منفی مزید بر علت شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما