سرگیجه در بازار رمزارزها/ آیا دوران بازار نزولی پایان یافته است؟

تنها به یک سیگنال کلیدی دیگر نیاز دارد تا بازار صعودی کلاسیک آغاز شود. در واقع به نظر می رسد مرحله پایانی روند نزولی بازار آغاز شده است.

سرگیجه در بازار رمزارزها/ آیا دوران بازار نزولی پایان یافته است؟

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- در حالی که در ادامه روند نزولی بازار بیت کوین روز شنبه با قیمت 16699 دلار معامله شد، اما  دیوید پوئل تحلیلگر ارزهای دیجیتال می گوید، تنها به یک سیگنال کلیدی دیگر نیاز دارد تا بازار صعودی کلاسیک آغاز شود. وی در توئیتی اخیراً تصریح کرده است: مرحله پایانی روند نزولی بازار آغاز شده است.

در واقع و در شرایطی که بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند با توجه به شرایط موجود در بازار امکان ریزش قیمت بیت کوین به زیر 12 هزار دلار وجود دارد، اما پوئل معتقد است: دو پدیده ضروری در زنجیره برای بهبود قیمت بیت کوین در حال حاضر مشهود است.  دارندگان بلندمدت (LTHs) علیرغم کاهش بیش از 70 درصدی قیمت بیت کوین نسبت به بالاترین قیمت خود، در برابر تمایل به فروش مقاومت می کنند.

به گزارش کوین تلگراف، در عین حال، "سفته بازان" کوتاه مدت درد شدیدی را از اقدامات اخیر قیمت احساس می کنند.  لذا به احتمال زیاد پیش از این از بازار خارج شده‌اند.

پوئل معتقد است تنها چیزی که گم شده ، افزایش فعالیت شبکه از سوی همه شرکت کنندگان است. وی تاکید می‌کنند: در زنجیره سه عامل برای یک بازار گاوی مورد نیاز است. 1-رفتار نگهداری از سرمایه گذاران بلندمدت. 2. ضررهای دردناک از دلالان کوتاه مدت. 3. فعالیت شبکه در سراسر صفحه.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما